neděle 6. listopadu 2016

Romantická koupel

Děti spí u našich, bude romantický večer. Napouštíme vanu a přemýšlíme, jestli už jsme se někdy v tomto domě koupali oba v jedné vaně. Nekoupali. A to tu bydlíme už osm let. Přinutilo mě to se hluboce zamyslet a sepsat rozdílnost romantiky před dětmi a po dětech... anebo nejste-li postiženi dětmi, romantika po roce vztahu a po více než deseti letech vztahu.

Pár drobných rozdílů - pro přehlednost rozděleno na "před" a "po":

Před: Den předem se samozřejmě kompletně oholíte, provedete manikůru, pedikůru.. Zapálíte svíčky ve tvaru srdíček rozmístíte je po koupelně, zapálíte vonné tyčinky. Napustíte plnou vanu, nasypete sůl, kydnete do toho smyslnou pěnu od Manufaktury nebo cokoli ze Sephory. Oba si zalezete do vody, popíjíte šampáňo a povídáte si o tom kam budete cestovat, kam půjdete na večeři a co si koupíte na sebe. Provádíte si vzájemně masáž chodidel a snažíte se celou dobu vypadat o tři kila štíhlejší a máte pevně zatažené břicho. Na to "před" už si moc nepamatuju, proto vyzývám romantiky v ranějších stádiích vztahu o doplnění.

Po: Značně ušetříte, vody už potřebujete míň, protože máte dohromady aspoň o 30 kg víc. Pro vorvaně stačí voda jen tak na dno. Do vody nalijete dětskou pěnu, nic jiného nemáte. Najdete jakoukoli svíčku, zamyslete se, určitě někde nějaká stará bude. Měli jsme koupené vzhledem k blížícím se dušičkám jen svíčky hřbitovní, taky to stačilo. Atmosféra dokonalá. Lezete do vany. Hladina stoupá, vana je tak plná, že odtéká do přepadu. Svíčky plápolají. Povídáte si kdo půjde na třídní schůzku, že si vsadíte sportku, a co budete vařit v neděli. Ztratili jste před sebou veškeré zábrany za ta léta proto prdíte do vody. Ve vodě vám krásně změkla kůže na patách, takže je to ideální příležitost si romanticky vzájemně ostrouhat starou kůži. Hřbitovní svíčky vřele doporučuji, když vám vyšplouchne voda, jsou kryté proti dešti. Jo a rozhodně už nezatahujete břicho, za prvé to už moc nejde, za druhé už je vám to stejně jedno.

Každá fáze vztahu má něco do sebe, ta první je skutečně romantická
... v té druhé fázi vás aspoň nebolí břicho.

31 komentářů:

  1. Tak to mě pobavilo. Nejhorší, ale na tom je, že my to tak máme po 3 letech vzahu

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo, já se svým drahým vlastně nemám to "před"...
    Když jsme se poznali, já už měla dva harantíky a dvacet kilo nahoře...
    Na svíčky v koupelně můžu taky s klidem zapomenout, protože by mi mohly chytnout bombarďáky, co velice neslušivě vyčuhují mezi dětským prádlem...
    Tuhle jsem čuměla... Normálně mi přišlo, že je na nich víc materiálu, než na synkovo tričku.
    A ne, není to dvouletý capart, ale sedmnáctiletý chlap
    Ale co, stejně se do vany s drahým nevejdem...
    Já jsem ráda, že se tam narvu se svojí nadváhou a on je rád, že tam nějak naskládá svý dva metry...
    Jo, malá vana, to je prevít...Ač to nedělám, dneska jsem s chutí ohodnotila článek nejvyšším možným počtem bodů
    Díky za něj, moc mě pobavil

    OdpovědětVymazat
  3. A teď mám jít rozchechtaná do vany a spát. No, ale jsem zlomyslně ráda, že je to před i po všude stejný. Baruschka mi to úplně vzala z huby "Jo, malá vana, to je prevít..."

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:[3]: Kdyz se chce, vsechno jde
    V extra malych panelakovych bytech jsou obcas i extra male vany. Asi tak, ze se tam clovek vleze s kolenama pomalu na prsou. A na jedne strane jeste precuhuje pulka umyvadla, protoze kohoutek je spolecny. A taky jsme to dali! Ale to je asi tak vsechno, zadne populacni ani jine pohyby uz se do vany nevesly.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem se zasmála! Ono je to opravdu vtipné, i když tomu tak ve většině případů doopravdy je. No a k čemu je romantika, hlavně, že se máte stále rádi a funguje vztah. :)

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: To nevadí, aspoň tě nebolí břicho [2]:[3]: A nejhorší je, že ta vana se furt zmenšuje![4]: populační pohyby, slyším prvně, vtipné [5]: No zas tak rádi se nemáme, ale sneseme se, tu vanu musíme dát častěji, utužuje to vztah

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: jo a dík za hodnocení, to jsi asi první kdo mi kdy něco ohodnotil, byla jsem dosud taková neohodnocená panna.

    OdpovědětVymazat
  8. Dětská pěna mě vážně dojala...předpokládám, že jste ve vaně měli i gumovou kachničku, teda pokud se vešla.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: ne, prostor byl maximálně zaplněn, téměř ani voda se tam nevešla..

    OdpovědětVymazat
  10. Tak se mi zdá, že i po dětech to zní příjemně :) Kdo potřebuje svíčky ve tvaru srdíček? Mimochodem, my máme jen sprchový kout :(

    OdpovědětVymazat
  11. My se do vany vešli i s druhým synem v břiše a byla děsná legrace když kopal (nebo mával) a dělalo to vlny. Teď když se nám podaří být chvíli bez dětí, máme romantiku i z malování bytu a je to super:)

    OdpovědětVymazat
  12. Na jednu stranu je to vtipný, na druhou smutný, ale bohužel je to tak Ačkoliv jsem ještě takovou koupel nezažila, tak doufám, že i po x společných letech bude společná vana tak příjemná, jako ta první

    OdpovědětVymazat
  13. jo tak to je přesné a trefné

    OdpovědětVymazat
  14. Veselé. Děti jsou důležitější než dospělí, no ne? :)

    OdpovědětVymazat
  15. Haha Hřbitovní svíčky. Ale i tak, jak říkáš. Každá fáze vztahu má něco do sebe:))

    OdpovědětVymazat
  16. Skvěle vtipný a zároveň opravdu zoufalý příběh Ale určitě pravdivý.

    OdpovědětVymazat
  17. Alespoň už vím co mě jednou čeká

    OdpovědětVymazat
  18. Článek mě moc pobavil. Na druhou stranu je ale hezké, že se o tu romantiku pořád nějak snažíte. Až jednou budu mít takovýhle vztah, určitě na to vzpomenu.

    OdpovědětVymazat
  19. Psáno krásně s nadhledem, ale to je přesně ten důvod, proč děti nechci - nejsem ochotná se tohohle a všech dalších věcí ve vztahu vzdát

    OdpovědětVymazat
  20. Velká gratulace, opravdu velká, k umístění článku...!!!!

    OdpovědětVymazat
  21. To mě strašně pobavilo. Skvěle napsané.

    OdpovědětVymazat
  22. Jaj .Z druhé strany jste asi docela gymnasti, to je významné plus. Protože jinak si asi nedokážu představit, jak se do klasicky velké vany vlezou dva lidé, kteří jsou objemní tak, že vytlačí vodu ze dna až po okraj a ještě si u toho ti dva vzájemně zvládnou škrábat paty! Takže jste na tom ještě dobře, myslím, že pro většinu obyvatel fáze "po" vypadá spíš tak, že první jde do vany jeden, okoupe se, ten druhý mu pak pomůže z vany a jde do vany druhý .Skvělý článek .

    OdpovědětVymazat
  23. Mě to spíš vyděsilo... Tak "Po" být asi nikdy nechci

    OdpovědětVymazat
  24. Tak takhle jsem se ještě nenasmála!
    Dokonale napsané
    Nejlepší hlášky:
    "Pro vorvaně stačí voda jen tak na dno."
    "Měli jsme koupené vzhledem k blížícím se dušičkám jen svíčky hřbitovní, taky to stačilo."
    "Hřbitovní svíčky vřele doporučuji, když vám vyšplouchne voda, jsou kryté proti dešti."

    OdpovědětVymazat
  25. Článek mě pobavil, ale snad nebude tak zle :)

    OdpovědětVymazat
  26. [10]: sprchový kout nevadí, v předchozím bytě jsme se společně sprchovali, pravda, byli jsme o pár kilo lehčí, ale vanička se pod námi stále pěkně prohýbala...[18]: jo občas se snažíme, tak jednou do roka to přijde, ale pak nám ten zážitek zase na hodně dlouho vystačí[19]: hele taky jsem byla ve fázi "nechci", pak bylo chvilku "možná" a teď už je zase zpátky fáze "nechci" a občas i fráze "proč já?"[20]: díky, je to milé překvapení a připadám si od včerejška hrozně důležitě[22]: haha vtipný koment, to je taky možnost, to nás asi čeká.

    OdpovědětVymazat
  27. Zasmála jsem se. Aspoň už vím, co mě může čekat

    OdpovědětVymazat
  28. Bazén s protiproudem vás uvolní a dodá vám novou energii:http://www.virivkysauny.cz/sk/endless-pools/

    OdpovědětVymazat
  29. Luxusní vířivky, které můžete mít i u vás doma:http://www.spa-studio.cz/virivky-virivka/

    OdpovědětVymazat
  30. Menší romantické vířivky Swim spa pro dvě osoby:http://www.canadian-spa.cz/cz/produkty/1_virivky-pro-dva.html

    OdpovědětVymazat
  31. POužíváte kvalitní a efektivní koupelové oleje?https://www.lampone.cz/koupelovy-olej/

    OdpovědětVymazat