středa 9. listopadu 2016

Kačer

"Je kačer hodný nebo zlý?" Ptá se mě Zora vážně.

"Jaký kačer proboha, o čem to mluvíš" Ptám se a snažím se dedukovat

Nenechává se odbýt: "No ten co vyhrál nad tou starou paní."

Pomalu mi to dochází..

"Ty myslíš Donalda?"

Plácne se do čela: "A jo, Donald"

"Je hodný nebo zlý ten ka.. eee Donald?

Nevím co jí mám odpovědět, fakt nevím, znám jenom to co se nám dostane z médií, a to ještě na půl ucha..

"Necháme se překvapit... necháme se překvapit... "

... a připisuji si do nákupního seznamu konzervy a trvanlivé potraviny..

3 komentáře:

  1. Doufám, že bude kačer hodnej :( Ale moc tomu nevěřím. Ve spíži mám akorát dvě plechovky fazolí, tak to teda nevím, jak si s tím vystačím

    OdpovědětVymazat
  2. My nedávno řešili se synama Angeliku. Byla to děv.. nebo ne? Kupodivu oni ji odsoudili a já bránila. Zlatý kačer:)

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Jsou ti hoši ale přísní...

    OdpovědětVymazat