sobota 31. března 2018

Záchodová výzva

Milé ženy, které navštěvujete veřejné záchodky v restauracích, nákupních centrech, zaměstnání, prostě všude, kde to není "doma". I já tyto záchodky navštěvuji a někdy se nestačím divit, co "my" ženy na takových záchodcích dokážeme.. nebo spíš nedokážeme. My si hrajeme na načančané voňavé dámičky a přitom se ani netrefíme do záchodu. Hlavně abychom nechytily syfla z toho prkénka, že jo.

A je to venku, já tu děsivou pravdu klidně vykřičím do světa. Balancujeme na špičkách v polodřepu, čůráme tu doleva, tu doprava, tu dopředu, tu dozadu. Někdy si zechčijeme nohavici, ale toho HIV pozitivního prkýnka se přece nedotkneme. A věděly jste, že na počítačové klávesnici je víc bakterií, než na záchodovém prkénku? Takže dámy, občas je na wc i dezinfekce, prkénko se dá celkem dobře omýt a jestli tam nějaký ten bacil zůstane, zadek vám to neukousne. Není to o moc horší, než když si v práci zobete hroznové vínečko a tu ručička na klávesnici a tu ručička do hubičky, tady si zahráváte se zdravím, ne na veřejných záchodech.

A další věc mám na srdci. Já vím, že předpokládáte, že v kabince nikdo není. Jsou zavřené dveře, tak tam vtrhnu, že jo, ani nezaklepu, pak se leknu cizího bobra a málem to pustím do kalhotek. Tak takhle ne dámy, když přicházíte ke kabince, zamyslete se. Je možné, že tam není zámek, anebo často tam zámek je, ale nefunkční, a když funguje, tak se někdo třeba zapomene zamknout. Před šokem z bobra vás ochrání jedna skvělá věc. Dělá se to už po staletí, malá vychytávka Ládi Hrušky, myslím, že to brzy odvysílá. Tou skvělou vychytávkou je KLEPÁNÍ. Ano, když zaklepete, ozve se třeba "obsazeno" a máte vyhráno, jděte o kabinku dál a postup opakujte.

A další neméně nechutnou kapitolou je balení použitých hygienických potřeb. Když už jste natolik sofistikované a nespláchnete to do záchoda, tak to před vhozením do koše zabalte. Od toho je na WC další vychytávka. Malé roztomilé sáčky. A když tam nejsou sáčky, tak to zabalte do toaleťáku, a když tam není toaleťák, tak jste celkem v prdeli.

Škoda každého slova, které padlo na tento krátký nechutný příspěvek, ale nemůžu si pomoct, prostě to musí ven.

Ženy, sedejte si, klepejte a balte.

Takže tak

Vaše Helga

56 komentářů:

  1. To jsou přesně důvody, proč se veřejným toaletám vyhýbám... Taky si nesedám, ale zatím mířím přesně, a jsem na to velmi pyšná...

    OdpovědětVymazat
  2. proto je lepší chodit na pánské záchodky, tam nikdy není takový bordel

    OdpovědětVymazat
  3. ty jo, jak to děláš, takhle rychle komentovat?  Ani mi to neříkej že si nesedáš, stejně trochu rozprašuješ, přiznej se, máme jí všechny stejnou

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Já jsem se Ti nacpala do odebírání novinek a zrovna sedím u noťasu... Já se po sobě dívám... musím být dost nízko, je to už docela záběr na stehna...

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Taková frajerka zase nejsem...
    Smekám...

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: pravda, pánské jsou mnohem lepší, měla jsem tam původně jeden oslavný odstavec na muže, ale konzultovala jsem s manželem a ten mi to vyvrátil. Stejně si myslím, že jsme větší prasata, než chlapi, že bychom si třeba užívaly, že to nebudeme muset uklízet? Je v tom nějaká psychologie?[4]: to je pravda, je to skvělé na formování hýždí a stehen a já blbec chodím kvůli tomuhle do posilovny

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já se teda taky přiznám. Splňuju vše, oč žádáš! Dostanu aspoň čokoládu...?   

    OdpovědětVymazat
  8. Ty vogy zenska, ty mi davas
    Jsem stejnej rebel jako Padesatka v prvnim komentari! Proste ne, ani kdybys me mucila, soraaac. Ale budiz mi k dobru, ze v 99% si skoro radsi nacvrkam do kalhot, nez abych na verejny vubec sla. Ale jako jo, vyjimkou jsou nemecky zachody s takovym tim otocnym samoumejvacim mechanismem.
    Nekdy klepat nemusis. Pamatuju si hajzliky, kde dvere byly normalne pruhledny...nastesti jen ze strany ven, dovnitr to bylo aspon trochu mazly...ale teda vubec, vubec tam cloveku nebylo hezky.

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: to dřív, teď se snažím dělat tak, ať na záchod nemusím[6]: nevím, ženské prostě prasata jsou, asi je to tím, že na záchodě používají víc věcí než chlapi - takže se tam válí vložky, zatímco chlap ho vytáhne, vyčůrá se a jde
    obecně se lidí chovají hůř tam, kde si to po sobě nemusí uklízet, těžko říct proč..

    OdpovědětVymazat
  10. Stačí mi toalety u nás ve škole, často je opravdu šokující, co příslušnice ženského pohlaví dokáží, a to ani nemluvě o tom že jedna krasavice se v šatně vymočila do koše

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: napiš mi svou adresu, máš ráda mléčnou nebo horkou?

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: ty jo a já čekala jak mi tu každá bude psát jak si hezky seda a já budu mít radost ze aspoň tady je svět v pořádku a ne, rebelky, nesedaji si a ještě to hrdě přiznávají. Běžte si olizat klávesnici za trest jo!??

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: krasavice je koukám vyšší level

    OdpovědětVymazat
  14. Co se děje? František rozebírá toaletní papír, Helga zuří na WC. Já psala o zážitku z hajzlíku nedávno. Že by šlo všechno do pr...?

    OdpovědětVymazat
  15. P.S. Snad si Hanka všimne a dá článek na titulku, protože osvěta je nutná...

    OdpovědětVymazat
  16. Svatá pravda. Kdysi jsem si myslel, že ženy jsou mnohem čistotnější než muži, ale zkušenosti nejen z práce mě přesvědčili o opaku.Ale jsou i horší věci, např. ryze ženský pracovní kolektiv.

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: podle toho poznáme, na které straně je, jestli nezveřejní, tak si taky nesedá

    OdpovědětVymazat
  18. [14]: asi máme spíš hovno co k řešení

    OdpovědětVymazat
  19. [16]: ano, ženský kolektiv je ještě horší, než dámské záchody

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Taky nesedám, ale zveřejnila bych...

    OdpovědětVymazat
  21. Nesedám a sedat nebudu.
    Několikrát jsem si v ryze ženské kolektivu na toaletu sedla a několik týdnů jsem se potýkala s velice nepříjemnou záležitostí, která se jmenuje muňka. Chtěla bych dotat, že i když máte vyholené přirození podpaží, tento parazit se vám nastěhuje i do obočí.
    Velice špatně se tato situace vysvětluje manželovi, který se právě vrací z vojenského cvičení.
    Tento parazit se skutečně velice rychle přenáší z prkénka či ručníků.
    Souhlasím, že bordel na záchodech je naše špatná vizitka, ale sedat na prkénko, nikdy.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: jako fakt jo? tak to mám docela kliku, že se ještě nehemžím

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Jako fakt na férovku, byla jsem z toho špatná, ale když jsem si v práci všimla, jak si pár žen v nestřeženém okamžiku podrbává přirození, zeptala jsem se na přímo, nakonec mělo všech 12 žen stejný problém.

    OdpovědětVymazat
  24. Též mě překvapilo, čeho jsou schopny dívky na toaletě! Během večírků, které jsou nesmrtelmné právě tak jako smích!

    OdpovědětVymazat
  25. Tak jo, právě jsem málem nestihla dosednout
    Doma.
    Jsem rozmazlená a nerada chodím kdekoliv jinde.
    Takže přestože na veřejných nesedám, ještě jsem necintala a vždycky trefila, což je u nějakých pěti pokusů asi normální
    Přiznávám, že si raději zajdu v přírodě, než třeba na nádraží.
    Ovšem bacha na to, co máš na sobě. Rozhodně nedoporučuju čurání za křovíčkem v harémkách. Fakt se blbě ždímaj (vlastní zkušenost).Ale uklidním Tě.
    Byla jsem nusena jít u tchyně a přede mnou byl některý z hodně namazaných švagříčků.
    A ne že cintal.
    Nasurovo totálně netrefil, blboun
    Tak nejen ženský

    OdpovědětVymazat
  26. Pokud vstoupím do kabinky, která je zaneřáděná, odcházím a hledám jinou volnou a čistou. Přistihla jsem nejednu kolegyni, co si po návštěvě WC nemyje ruce, co na to říct? Že občas některá dáma po sobě na WC nechá nezabalený dárek? Ano i to se stává. Když musím hledám veřejné WC, nečůrám venku. Veřejné učůrávání mě rozčiluje a také jsem to už nejednou tomu čůrajícímu řekla. Pochopení mám pouze u malých dětí. Onehdy jsem byla na výletě u hory Říp a co tam vidím. Jeden holý zadek vedle druhého, to je to volání přírody, ale kdo to má čuchat. Jen odvážlivec by si tu udělal piknik. Než dojdete na hrad Hasenburg je to tam samé hovno, toaleta žádná, ale placené parkoviště zde nechybí.

    OdpovědětVymazat
  27. Radši si olízám tu klávesnici a posvačím myš od počítače i s mobilem... aspoň to jsou moje mikroby a moje vraždící choroby, co si nosím u sebe, žiju s nima a denně se spolu kámošíme. Ale na veřejným záchodě si prostě nesednu. Ne, ne, ne a zase ne. Na druhou stranu fakt neuchcávám vedle.

    OdpovědětVymazat
  28. Gratuluju... Hanka mě vyslyšela...

    OdpovědětVymazat
  29. [29]: Ani kdyby tě neslyšela, hele...protože Helga prostě umí!
    Další důkaz Helgina, Heldžina (kurňa, jak se Helze přivlastňuje? ).....umu Helgy: Martin se obouval do trekovek. Říkám mu, že mu bude vedro, jestli si nechce vzít botasky. Odpověď:"Nechci. To jsou trekovky. A do auta se vždycky hodí. Chápeš, neee?"

    OdpovědětVymazat
  30. Ach ano, dámské záchody jsou kapitola sama o sobě ... klidně přiznám, že se mi tedy taky příčí se na to cizí prkýnko posadit, ale na druhou stranu jsem dorostla tam, abych ho na rozdíl od většiny dam byla schopná na dobu potřebnou zvednout a pak zase dát dolů. Vůbec mi přijde, že co se kultury sociálních zařízení týče, ženské jsou, pokud se jedná o jinou sociálku, než je ta jejich domácí, mnohem větší prasata než chlapi. V tomhle směru mi bohatě stačí zkušenosti ze sociálek na conech, kdy už po pár hodinách jsou na dámách umyvadla doslova zasraná od všemožných šminek, odložených odličovacích tamponů a uchošťour, výlevka je ucpaná chuchlem vyčesaných chlupů z paruk všech možných barev a polovina kabinek vypadá tak, jak kdyby se v nich někdo pokoušel spláchnout do Tajemné komnaty.

    OdpovědětVymazat
  31. Sorry, ale na pochcaný prkýnko si fakt nesednu! A v 90% případů taková na veřejných WC jsou, ještě na nich stojí kapičky.
    S klepáním souhlasím, klepu na zavřená dvířka už od školních let. Za mého dětství na naší škole uzamykatelné kabinky totiž nebyly.
    A co se týká balení vložek a tampónů: Dnes snad každá má v kabelce papírové kapesníčky. Dají se použít i k tomuto účelu!

    OdpovědětVymazat
  32. Pěkné počteníčko tedy při jídle...
    Ale znám to dobře. Hlavně tedy často se mi to stávalo ve škole, kde slečny tu hygienu moc nedodržovaly nemluvě o tom, když toaleťák nedájí do záchodu ale do koše a potom to tam všude smrdí.

    OdpovědětVymazat
  33. Téma docela nechutné, ale docela reálné. To, co poslední dobou vídám na veřejných WC je hnus a radši to kolikrát se sebezapřením vydržím domů (ale bohužel ne vždy to jde)

    OdpovědětVymazat
  34. Skvěle a výstižně napsaný článek .

    OdpovědětVymazat
  35. Díky za vtipný článek! :)

    OdpovědětVymazat
  36. [12]: A to já si klíďo sednu.

    OdpovědětVymazat
  37. A teda vzpomněla jsem si na jeden toaletní zážitek, který je důkazem, že i chlapi umí pořádně zabordelit...Chlap v hospodě šel na záchod, dlouho se nevracel. Regulérně se tam posral a z tý pánský kabinky se záchodem se mu to povedlo roznosit přes místnost s mušlema až ke společnýmu umyvadlu na chodbě.Takže ano, ženský jsou obecně větší čuňata, ale když chlap zařádí, tak strčí do kapsy třeba deset ženskejch

    OdpovědětVymazat
  38. Někde jsem slyšela příhodu o olíbaném zrcadle na škole. Dámy se nejspíše učily líbat nebo tak něco a každý den bylo zrcadlo na dámských záchodcích od rtěnky... uklízečku už nebavilo umývat pořád zrcadla a tak ředitel nechal svolat dívky a postavil je před jedno takové zrcadlo a pravil: "Dámy, je sice hezké, že se učíte líbat, ale měly bystě vedět, jak se u nás myjí zrcadla." V tu chvíli vzala uklízečka štětku od záchoda  a umyla s ní všechna zrcadla. Od té doby byla zrcadla čistá...

    OdpovědětVymazat
  39. [28]: hele a víš o tom, že na té klávesnici, mobilu a myši nejsou úplně tvoji mikrobi? Schválně si je někdy líp prohlídni a vychutnej, stačí když si někdo v kanclu pšíkne a je to tam.[29]:Dík, tak tím Hanka prokázala, že je charakter a že si sedá [30]: Dobreej! No jak jsem psala, je to sympaťák od poslechu! [31]: hehe vtipnej koment a máš zajímavý blog, kouknu na něj[32]: jako jo, je to kentus, taky si nesednu na pochcaný prkýnko, ale já prostě vezmu hromadu toaleťáku, prdnu na to dezinfekci a prkénko v podstatě perfektně umyju a obložím papírem.  Ale jsou záchody a záchody, v Kauflandu bych blila, tam to snad už ani nemyjí, ale třeba některé baby se štítí i v práci, kde jsme pár ženských a jsme celkem čistotné, stejně se najde někdo, kdo tam bude vrávorat.

    OdpovědětVymazat
  40. [33]: to jo, já nejradši píšu o hovně[34]: dobrou chuť.. fakt do koše? A to tam byly nějaké Bulharky? Nebo jaký národ to nesplachuje, nevim.[35]: někdy člověk střevům neporučí.. střeva poručí člověku[36]: Kuji[37]: Kuji[39]: tak to je masakr příhoda[40]: chááá tak to je dobrá uklízečka!   

    OdpovědětVymazat
  41. no myslím si že o nesedání na prkýnko to není kvůli bakteriím ale právě kvůli tomu že je to pochcaný a bůhvíco ještě a já si netoužím sedat na zaschlou moč- když je to nutné dám si na prkýnko papír jinak dělám akrobatické kousky a v případě nouze prkénko otřu- škoda že to tak nedělá většina- a o chování ve sprchách na koleji ani nemluvě- to by vydalo na další článek

    OdpovědětVymazat
  42. [30]: Právě proto tam patří...!

    OdpovědětVymazat
  43. [41]: Mám vlastní domácí "kancl". Jsou moji!

    OdpovědětVymazat
  44. tenhle článek obsahuje všechny myšlenky, který mi skoro denně lítaj hlavou, když jdu za wc ve škole nebo na koleji! pak že jsou muži prasata!!

    OdpovědětVymazat
  45. Já myslím, že od doby, kdy na toaletách nechybí rolka toaletního papíru (čili zhruba tak od revoluce, do té doby nikde nikdy nebyla), si i slušná čistotná dáma může sednout, když prkénko pod sebou dostatečně obloží.A jinak mám ještě jednu poznámku. Ve vinohradu roste réva, na ní rostou hrozny a z nich se vyrábí víno. Středočeský paskvil "hroznové víno" v rámci míru mezi našimi dvěma národy raději zapomeňte.

    OdpovědětVymazat
  46. Když někdo klepe, je to lepší, než kdyby neklepal, to každopádně. Nejlepší je stejně když se ozve "obsazeno" a slečna/holka/paní stejně vezme za kliku a snaží se urvat dveře

    OdpovědětVymazat
  47. Ani by mi tak nevadilo si sednout, jenže mnohem víc mi vadí, když ta voda uvnitř mísy žbluňkne a vystříkne moc vysoko. Zásadně chodím do kabinek, kde jsou otevřené dveře. Když taková situace není, usuzuju, kde by mohlo být volno, a když si nejsem jistá, zaklepu. A když už já vlezu do kabinky, kde se nedá zamknout, tak buď si to rozmyslím, pokud se dveře otevírají ven, nebo jsem na jedné noze a druhou přidržuju dveře, pokud to je fyzicky možné. Jinak si obvykle o dveře opřu batoh (teď mě napadlo, že bych mohla pod dveře podstrčit popruh z batohu, nebo si s sebou nosit cedulku OBSAZENO), takže se to případné otevírání dveří trochu zbrzdí. A když není toaleťák, můžou být papírové kapesníky. Málokdy se mi stane, že bych žádné s sebou neměla. Často se mi ale stává, že si až PAK všimnu, že toaleťák byl venku. Proto se už automaticky dívám předem.

    OdpovědětVymazat
  48.     
    Bože! Takhle jsem se už dlouho nenasmála!

    OdpovědětVymazat
  49. [15]: Teď teprve vidím, že se tu o mně diskutuje Článku jsem si všimla záhy, ale chvíli jsem s výběrem váhala Tipy na dobré články do výběru mi můžete kdykoli poslat na blog@blog.cz, rozhodně to uvítám
    A jeden tip ode mě pro blogery: umožněte čtenářům přihlásit se k odběru novinek z vašeho blogu, pak se jim (ani mně) nestane, že na váš blog v záplavě jiných zapomenou a vašich nových skvělých článků si nevšimnou...

    OdpovědětVymazat
  50. [Smazaný komentář] My o vlku.. Ahoj! Doufám, že jsem tě nějak neurazila já jsem taková huba nevymáchaná a doufám, že si sedáš . A když už jsi načala ten odběr novinek, stěžují si mi kolegové v práci, že byť jsou registrováni, tak jim to nechodí, ještě jsme teda neprověřovali, jestli jim to nepadá do spamu, ale není s tím nějaký globálnější problém? Nemáš víc podnětů?

    OdpovědětVymazat
  51. My o vlku.. Ahoj! Doufám, že jsem tě nějak neurazila já jsem taková huba nevymáchaná a doufám, že si sedáš . A když už jsi načala ten odběr novinek, stěžují si mi kolegové v práci, že byť jsou registrováni, tak jim to nechodí, ještě jsme teda neprověřovali, jestli jim to nepadá do spamu, ale není s tím nějaký globálnější problém? Nemáš víc podnětů?[49]: ajaj se šplouchnutím mám osobní zkušenost z toi toi a to je ten nejvyšší kalibr.. modrá voda, plovoucí ponorky.. jsem myslela, že si ten zadek odříznu.

    OdpovědětVymazat
  52. [Smazaný komentář] My o vlku.. Ahoj! Doufám, že jsem tě nějak neurazila já jsem taková huba nevymáchaná a doufám, že si sedáš . A když už jsi načala ten odběr novinek, stěžují si mi kolegové v práci, že byť jsou registrováni, tak jim to nechodí, ještě jsme teda neprověřovali, jestli jim to nepadá do spamu, ale není s tím nějaký globálnější problém? Nemáš víc podnětů?[49]: ajaj se šplouchnutím mám osobní zkušenost z toi toi a to je ten nejvyšší kalibr.. modrá voda, plovoucí ponorky.. jsem myslela, že si ten zadek odříznu.

    OdpovědětVymazat
  53. [51]: Báječná shoda...díky...

    OdpovědětVymazat
  54. [54]: Já si většinou sedám A rozhodně jsem se neurazila Podněty na nefunkčnost odběru novinek mi nechodí, naopak sama vidím, že to funguje dobře, jen je potřeba potvrdit odběr ještě kliknutím na odkaz v mailu s potvrzením. Spousta mailů tohohle typu nicméně padá v e-mailových schránkách do kategorie Promo akce, tak je potřeba hledat tam a zkusit si pohrát s nastavením konkrétní schránky. Každopádně to ještě prověřím!

    OdpovědětVymazat