sobota 5. listopadu 2016

ještě k PMS

Kamarádka mi dneska říká:

"Tak jsem vysadila prášky a nestačím se divit, co se mnou ty hormony dělají."

Přitakávám "Jo hormony jsou mrchy, udělají ti z měsíce kolotoč, jednou jsi nadržená, další týden bys vraždila."

Ona kýve, hrozně si rozumíme, pronáší památnou větu:

"Vždycky jsem si myslela, že karma je svině, ale hormony jsou větší svině."

To bylo moudro tohoto týdne.

6 komentářů:

  1. Já jsem antikoncepci kdysi brala a už nikdy více

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, tohle v práci rozdam kolegům ...

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, tohle mě pobavilo určitě na celý den

    OdpovědětVymazat
  4. Gynekolog mi sebral antiko před rokem, že jsem stará a nepotřebuju. Nejdřív to šlo, ale teď je ze mě vilná samice, která myslí jen na TO..!!! Pořád čekám, až se hormony zklidní. Asi napíšu článek Nymfomankou v padesáti..

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo hormony jsou mrchy. Nebrat je kvůli léčbě, také bych je nebrala. Hezké moudro.

    OdpovědětVymazat