neděle 30. srpna 2020

Teplá Praha

S kolegou Myšákem už jste měli čest v článku  Velká teplá svatba a Gay and Bitches Party. Byl to opět on, s kým jsme letos vyrazili na Parník Tyrš na Vltavu na věhlasnou Travesti Show Crazy Goddess.  Sraz jsme měli v restauraci Kuchyň. Složení naší skupiny odpovídá zaměření našeho progamu a sladilo se s námi i počasí, pět gayů, Samanta (známe už z článku o papoušku Žakovi a o nízkosacharidové dietě)a já. Chvilku jsme se otrkávali, ale po dvou pivech ledy povolily, a za deset minut jsme se dozvěděly kompletní detaily ze sexuálního života gayů jako "icebreaker" neboli lamač ledů to posloužilo dobře. Pak jsme usoudili, že na to ještě nejsme dost opilí a zajímavé téma bylo opuštěno.  Kluci nejsou žádné „vykrouceniny“ (takhle oni nazývají takové ty echt vykroucené homouše), kdyby nechodili po párech, tak by to na nich člověk ani nepoznal.  Ale mají bohaté zkušenosti se vším, s čím má zkušenosti průměrná žena, teda kromě menstruování a rození dětí. Probrali jsme pudrování, maskování akné, vaření i úklid. Jeden z hochů se chlubí fotkami jídel na instagramu, které vařil. „No je tě škoda“ shodujeme se Samantou a cítíme se zahanbeny, neboť taková pěkná jídla tedy rozhodně neděláme, chutná možná, ale flákneme to na talíř a žer chásko nevděčná.

Celý oběd se nese v duchu, kdo je lepší žena. Slunce praží, teplota stoupá přes třicet stupňů a hle, zachraňuji celou partu mým Vichy 50 opalovacím krémem, čímž dokážu, že jsem větší žena, protože mám krom krému v kabelce ještě: pudr, rtěnku, deodorant, hřeben, oježďovač (takovej ten lepivej váleček na ojíždění bordelu z oblečení), mušle z předpředloňské dovolené, tampony, žvýkačky, hračky z kindervajíček (nikdy nevíš, kdy narazíš na kešku), pár kamenů pro lepší balanc a větrové bonbony. (Kluci ani nemají kabelku, muheehe). Svět je stále v pořádku. 

Dozvěděla jsem se, co je to Šnyt  - čepované pivo jen do půlky na jeden zátah, což jsem pokládala za módní trend centra Prahy, ale podle wikipedie je to celkem staré označení.


Šnyt

Přesouváme se na parník. Je plno. Je vedro, není stín, asi mám úpal. Rozhlížím se po lidech. Po chlapech se můžu dívat na plno,  jak chci a ani si mě nevšimnou,  a že je tady na co koukat! Znáte to, občas si chcete prohlídnout nějakou ženskou, co má na sobě a tak, že ano.. tak to jsem udělala jen jednou a hned si mě všimla a už na mě mrká. Bořím zrak cudně do země, a sakryš, na ženský nekoukat! 


Parník pluje, show je v plném proudu. Říkáte si, kdo tak může chodit na travesti show.. ptám se to samé a rozhlížím se kolem sebe statistickým analytickým okem:

70% gayové

20% lesby

15 % hetero kamarádky gayů (sem patříme i my se Samantou)

5% další nespecifikovatelní divní lidé, hetero páry a lidé, co se tam ocitli omylem

Na akci se událo mnoho veselých momentů, tímto zdravím Bárta z Polska, protože používá dezinfekci místo svěcené vody, aby odehnal „fuj ďábelský ženský“ a poprvé v životě rozbaloval dámský tampon a moc se tomu divil a vůbec byla to moje záškodnická krevní skupina. Chudák Samanta jako jediný nepijící člen výpravy odpadá na přídi buď s mořskou nemocí nebo s úpalem, nikdo jí nevěří, že nic nepila.  

Chceš mít třpytivý plnovous a vypadat jako námořník? Ať si. 

A co je na takové párty pro nás heteráky vůbec zajímavé? Přemýšlím nad tím už od minulé akce. Dívám se po lidech, jak se baví, ještě ani nejsou moc opilí, ani já ne, ale děláme všichni kraviny, blbneme, lidé se baví všichni spolu. A už to vím, tady si nikdo na nic nehraje, nikdo nic neskrývá, chceš být tranďák v podpatcích?  Tak si buď! A nikdo tě nesoudí! Chceš si se svým submisivním přítelem hrát na páníčka a psa (člověk v psí masce lezoucí po čtyřech po celé akci) veřejně?  Hrajte si, nikdo nehne ani brvou. (Teda kromě mě, musela jsem si tuhle novotu nechat vysvětlit.) A největší výhoda? Fronta na pánské záchody je delší než na dámské! Myšákovi děkujeme za pěknou akci a koronavirus jsme nechytli, i když kam se na Tyrš hrabe nějaký Techtle Mechtle, Jestli to nechytnu tady, tak už nikde. 

Takže tak

Vaše Helga








7 komentářů:

  1. Je osvěžující se bavit a nebýt moralizován, očumován až je jednomu na zvracení.
    Já jsem chodila k teplému kadeřníkovi a byl to fenomenální člověk na střih, bohužel, když to dostal, nešlo s ním vyjít. / věřím, že měl v každém otvoru jeden tampón /
    Měl tak šílené výkyvy nálad, jednou anděl, jindy kokot.
    Ale s žádnou ženskou jsem se tak nezasmála a nepokecala jako s ním.

    OdpovědětVymazat
  2. Proti gayům nic nemám. Tedy až na to, že když potkám nějakého upraveného muže, s kterým se dá bezva pokecat, patří k téhle "menšině." :-) Bezva akce.

    OdpovědětVymazat
  3. Já proti gayům ani lesbám nic nemám. Na Travestiti show se člověk pobaví. Každý, jak to má nastaveno. A mnozí jsou výborní lidé.

    OdpovědětVymazat
  4. Já proti nim taky nic nemám, ale na parník bych asi nešla. Obecně nemám tyhle akce na parníku ráda, asi proto, že nemůžu odejít...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to a já zase usoudila, že je to super, protože můžeš sledování programu proložit sledováním krajiny, povídáním, protože hluk není takový jako v klubu, má to i svoje výhody. Ale je fakt, že Samanta by asi uvítala kdyby mohla odejít dřív.

      Vymazat