úterý 1. října 2019

Velká teplá svatba

A je to tady, do práce mi poštou přišla červená obálka. Probíhá mi hlavou, asi nějaký tajný ctitel, CO proboha může být v červené obálce? Nesu si obálku ke stolu, sebevědomí stoupá, přemýšlím, jak asi vypadá a jak dlouho mě uctívá. Otevírám obálku. Ne, není to žádný ctitel, je to bývalý kolega. Myšák, gay o kterém jsem psala už ve článku "Gay and bitches party". Je to svatební oznámení. Myšák se žení, vdává, registruje, možno vybrat libovolný pojem. Uběhne několik týdnů a už sedíme s dalšími kolegyněmi v autě směr Praha, kde se na jejím okraji v parku svatba koná. Klukům to sluší a už začíná obřad. A je to úplně jedno, že jsou to dva kluci, když přivádí Myšáka maminka, brečím, teplá neteplá svatba, je to pořád stejně silný. Kluci se políbí, vymění prsteny, vypustí holubice a proběhne fotografování. Chlapci volají do davu "kdo se ještě chce vyfotit s nevěstami?" Přesouváme se do blízké hospody a začíná párty. U jídla se s kolegyněmi rozhlížíme po sále a hrajeme tipovací soutěž, kteří z mužů jsou homo, kteří hetero, na někom se to poznat dá, jiní klamou tělem. Všimneme si, že podobnou hru hraje více stolů, jejich pohledy míří právě k naší dámské partičce. "Je to jasný, ženy, vypadáme jako pět leseb." prohlásím a jdu si dát řízek. První tanec chlapců, pak tanec s maminkami, brečím opět, asi bych si měla vyšetřit hormony. A už si ženichy/nevěsty střídají hosté, vtipné na tom celé je, že si je střídají muži i ženy, tančím s Myšákem v tom mě odstrčí postarší šamstr s motýlkem, přilepí se na něj tělo na tělo. Jdu si radši pro řízek, to je dneska jediná jistota. Krájí se dort, na horním patře se vyjímají dva pajduláci, je to vtipné. Zábava roste, tipovací soutěž už nás omrzela, na místo se sjíždějí travesťáci jako vrchol večera, které bych moc ráda viděla, akorát na tohle musí člověk opravdu pít, aby to bylo vtipné, nechci si kazit poslední pěkný zážitek z travesti show svým střízlivým stavem, uctivě poděkujeme, loučíme se, odjíždíme. Slibujeme Myšákovi, že to ještě doslavíme, až nebudeme řídit. Přeji chlapcům, totéž co mi přála babička a co přála její babička jí: "Hlavně se nehádejte, děti!"

Takže tak

Vaše Helga

22 komentářů:

  1. proboha NE! Když jsem byla těhotná, brečela jsem i u reklamy, tohle je ještě dobrý.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelý článok! Úplne si to viem predstaviť

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to muselo být krásný. 🥰 Taky bych někdy šla někomu na svatbu jako host. Vlastní byla taky super, ale to je jiný. 😃

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: dekuji[4]: my se na svatby už taky moc nedostanem, v našem okolí se všichni už rozvádí, divné obdobi

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: výborny, jediná jistota když člověk začne pochybovat o své orientaci

    OdpovědětVymazat
  6. Zase se o něco víc těším na červnovou svatbu, sice nebude teplá, ale úplně normál hetero, ale i tak se těším. A doufám, že budou i ty řízečky .

    OdpovědětVymazat
  7. Á...naše hvězda titulní stránky...
    Gratuluju.

    OdpovědětVymazat
  8. Každá svatba je skvělá, pokud je člověk host .

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Nie úplne súhlasím. Mali sme možnosť byť na jednej, kde to bola celkom katastrofa. Hostia sa pobili, nevesta ronila slzy...
    Necítila som sa tam príjemne, dokonca ma to odrádzalo mať vlastnú ale našťastie sme si ju nakoniec spravili podľa seba (na pláži) a bola dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  10. [12]: Teda , mě svatby nebaví ani jako hosta , ale taková alá "slunce seno"  by se mi moc líbila

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé, já svatby miluju. Člověk se nají, zatančí, pobrečí...a je tu super příležitost pořídit si nové šaty Příští léto to zatím vypadá na dvě    A na nějakou teplou bych moc ráda, to musí být sranda. Bohužel teplá je jen moje nejlepší kamarádka a ta se vdávat nechce

    OdpovědětVymazat
  12. A měli taky kouli u nohy?

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: děkuji [12]: tak já byla v životě na víc pohřbech než svatbách, tam se nikdo nebil, tak jestli ty pohřby nebudou trochu lepší[13]: mě baví cizí rozhodně víc než vlastní, člověk nemusí nic zařizovat a tak[14]: třeba někdy potká tu pravou a bude trouba v troubě[15]: nene na kouli nedošlo

    OdpovědětVymazat
  14. Jak je vidět, na ničem než na lásce nezáleží :)
    Mám ráda svatby, je tam spousta jídla

    OdpovědětVymazat
  15. Však je to hezký, ať je to jakákoliv svatba. Jde jen o to, že se dva lidé měli natolik rádi, že se rozhodli spojit svoje životy. Je jedno, jakého jsou pohlaví nebo vyznání.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: to asi fakt ne, leda nějakej šamanskej obřad    ale tak to by taky mohla být prča

    OdpovědětVymazat
  17. Taková show svatba by asi nebyla pro mě, ale dobrý, že měli zábavu, co tak strhla všechny I když teda bohužel jen registrovali. Lidi jsou pořád ještě moc zaprděný, než aby uznali, že nechat dospělý brát si jakýkoli jiný dospělý, co to chtěj taky, jako do opravdovýho manželství, jim udělá úplný kulový, tak by na to měli mít právo všichni. Kéž to k tomu jednou dojde.

    OdpovědětVymazat
  18. [11]: A naprostá noční můra, pokud organizátor

    OdpovědětVymazat