čtvrtek 27. prosince 2018

Píchej!


Děti si spokojeně hrají v pokojíčku, máme se Zdendou hezkou chvilku na jednu rychlou předvánoční akci. Následující řádky nejsou vhodné pro děti a mladistvé.

Zdenda: Tak jdeme na to?

Já: Jo, počkej, sundám si kalhoty, ať nemám zase prošoupaná kolena.

Z: Klekni si a chyť ho.

Já: Dobrý klečím, držím ho, zvedej.

Z: Zvedám.

Já: Můžeš ho tam píchnout.

Z: Tři dva jedna šup.

Já: Vedle! Vytáhni ho!

Z: (naštvaně) Vytahuju.

Já: Zvedej!

Z: Zvedám.

Já: Píchej!

Z: Píchám

Já: Jo, je tam.

Z: Cejtíš ho? Je tam celej?

Já: Jo, ale je nějakej ohnutej.

Z: To víš no, už to není co to bejvalo.

Já: (panika) Zdendo, okamžitě ho vyndej! Prasklo nám to!

.
.

A tak jsme museli jet koupit nový stojánek na stromeček.

Všem přeji příští rok hodně humoru, když je humor, tak je i to zdraví (potvrdí experti na psychosomatiku), a Helgy motto pro rok 2019: Puberta nikdy nekončí!

6 komentářů:

  1. Tak tady je snadné vymění se a hotovo...

    OdpovědětVymazat
  2. Ách...Honza mě předběhl s komentářem... Já Ti chci hlavně dodatečně gratulovat k hubnutí, to jsem nějak opomenula. Máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat
  3. V případě tohoto prasknutí nebezpečí nehrozí Všechno dobré a zdravíčko k tomu přeju do nového roku

    OdpovědětVymazat
  4. pobaviloPřeji ať je tvůj rok takový jaký chceš aby byl....podle motta to bude asi pěkná psina

    OdpovědětVymazat
  5. Se stromečkem jsme si užili svoje

    OdpovědětVymazat