pondělí 15. května 2017

Helga hubne

Vietnamec to všechno rozhýbal. Můj vietnamec gynekolog mne zdravě nasral: "Jšte obéžní, ploto máte výkyvy nálad. Máte dvě možnošti, buď zhubnout, nebo blát holmony a antideplesiva". A protože holmony a antideplesiva do sebe cpát nehodlám, hned druhý den hledám na internetu výživového poradce v mém městě, který 1) nenabízí nějaké hnusné koktejly 2) neúčtuje si za jídelníček majlant 3)google ho najde na prvních pěti pozicích, dál se totiž nedívám. Zadařilo se, jsem objednaná.




Od té doby se loučím s nápoji a pokrmy, které navždy budu muset eliminovat ze svého života, za víkend vypiju pět piv, sním jeden zrající sýr, jeden pytlík brambůrků a jeden pytlík nachos. Loučím se s pizzou, loučím se s hamburgerem, i když ho vlastně ani nemám ráda, ale dám si ho už jen z principu. Nasmažím bramboráky, které dělám asi podruhé v životě, se kterými se taky hezky rozloučím. Děti se na mě dívají divně, ale pak se jim hra zalíbí a loučí se s nimi též. Nestíhám se rozloučit s vínem, ale s tím jsem se loučila v podstatě nepřetržitě posledních deset let téměř každý den. Loučím se bílým rohlíkem, i když ho vlastně taky skoro nejím, ale už jen tak z principu. Jsem rozloučená, připravená, začíná nová éra života.


Dnes vyrážím k poradci. Jsem tam o něco dřív, chvilku se tam jen tak procházím a dělám, že vůbec nemířím do toho domku s velkou cedulí na plotě "Výživový poradce - poradenství pro obézní tlusťochy, co se nedokážou kontrolovat, jsou hnusný, mastný a líný". Ba ne, to tam samozřejmě není, ale jako by to tam bylo. Projdu kolem domku tam, pak zase sem, pak zase tam, dělám, že se kochám zahrádkami, sem tam k nějakému keříku přivoním, prostě taková děsně nenápadná romantická procházka. Když míjím dům potřetí, slyším "Dobrý den!" Kouknu za sebe, kouknu před sebe, nikde nikdo, asi bych si fakt měla zobnout nějaké to antidepresivum, už slyším hlasy. "Dobrý den! Vy jdete asi ke mně?" Ozve se nade mnou v okně. "Jak jste to proboha poznal?" Tvářím se totiž celou dobu hrozně hubeně, ale asi to nezabralo.




Uplynuly dvě hodiny, jsem zvážená, změřená, pan poradce vypadá, že radí rád a přihazuje půl hodinu rad navrch. Mám samozřejmě všeho moc, tuku v pravé ruce, tuku v levé ruce, v nohou, v trupu, venku, vevnitř. Dokonce se rozhlížím, jestli nějaký tuk náhodou nelevituje i okolo mne anebo neodkapává pod židli. Mám tolik tuku, že by si s ním děti v průměrné africké vesnici mohly smažit řízky 4 roky, pokud by tedy nějaké řízky sehnaly. Mám tolik tuku, že by v izolovaných částech Tibetu pokryl spotřebu Jačího másla průměrné tibetské rodiny na deset let. Jediná pozitivní zpráva je, že mám nadlimitně hodně svalů. Prý kdybych se nehýbala, tak jak se hýbu, tak bych byla dávno mrtvá. Ne to samozřejmě neřekl, ale že prý bych tam nevyzařovala to co vyzařuju. Nevím co jsem vyzařovala, nebo ne, jedno je jisté, k večeři si dám ještě poslední pivo a matesy. Od zítřka píšu jídelníček, ten už si nechci zasviňit prasárnami.


Držte mi palce!


Hubnutí zdar!

19 komentářů:

  1. Já Ti nejen držím palce, ale hlavně s Tebou soucítím, taky se pořád loučím potravinami. No, zrovna včera večer jsem si od Druhorozeného vymínila čokoládu ke Dni matek a hned ji snědla. Ani jsem mu nenabídla, koneckonců bude mít Den dětí....

    OdpovědětVymazat
  2. Tak co to máš za doktora?
    A nebo za výkyvy?
    Já jsem obézní až hrůza a náladu mám permanentně vykývnutou do pozice "sranda".
    Žádný výkyvy, jen jedna pozice.
    No dobře, sem tam trošku depka, ale to už mě musí něco zbourat...
    Třeba děti, že jo.
    Vlastně jsem zbouraná pokaždé, když je vidím.
    Kruci, tak dvacetkrát denně...Ach jo.
    No jo, budu solidární a rozloučím se.
    Pořádně.
    Jdu se rozloučit s čokoládou. Mám tady taky nějakou ke dni matek.
    Hmmm, to je výhoda tří dětí

    OdpovědětVymazat
  3. Jsme vyloženě vitaci typy, s některými věcmi je potřeba rozloučit abychom se s nimi mohly zase přivítat že? ale já už nic vítat nehodlám, jsem fakt rozhodnuta [2]: je mi to jasný, žádný výkyvy..[1]: jo, bude mít den dětí zmetek jeden tak ať utře slinu

    OdpovědětVymazat
  4. Jak říká Zdeněk Svěrák: "Aby mohlo být vítání, musí být loučení.." :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teď koukám, že jsem předchozí komentář psala tak dlouho, až jsi to napsala za mně :))

    OdpovědětVymazat
  6. Držím ti moc palce.
    Udělala jsi dobře, protože já jsem díky nim nejen zhubla, ale i to nejzásadnější, udržela.
    Pokud narazíš na tak skvělého poradce jako já, nikdy nebudeš litovat peněz, protože tě naučí to podstatné, nosit mozek a né ho dokládat při jídle do igelitové tašky.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Tss...u mě jedině operace mozku..!

    OdpovědětVymazat
  8. Podívejme se do minulosti, pořád se pracovní doba zkracuje, protože se vše; automatizuje, optimalizuje, digitalizuje, globalizuje, kontejnerizuje, robotizuje, atd. proč bychom nemohli dělat týdně místo 40 hodin jenom 10 hodin, pokud se zavede v EU jenom úkolová mzda, a zakáže se časová mzda, tak zvládneme za 10 hodin to, co jsme dříve dělali 40 hodin, podívejme se na načítání stránek, některá stránka se načítá dlouho, a jiná se načte rychle, je to jenom o optimalizaci.
    Lidi nejsou ekonomičtí galejníci, aby museli zde jenom pracovat na sobeckou lakomou elitu, která si zde žije v ekonomickém ráji. Proč bychom nemohli mít místo jednoho starého prezidenta 12 mladých prezidentů (věk od 25 let, do 45 let), tolik profesorů zde chce dělat prezidenta a pokud budeme volit na pět let 12 prezidentů co jsou profesory na vysoké škole, tak bude zde s prezidenty i spokojenost, prezidenti budou sedět u kulatého stolu, a zde se na všem pomocí hlasování dohodnou, prezidenti dostanou statisticky průměrný plat v naší republice (27 000 Kč hrubého) aby poznali, jak se lidem žije za průměrný plat.
    Pokud někdo z prezidentů onemocní, tak to nijak neovlivní chod státu, jsou věci na kterých se nesmí šetřit, mnoho lidí dneska nemá jisté zaměstnání, a zkrácení týdenní pracovní doby ze 40 hodin týdně na 10 hodin týdně vytvoří v EU obrovské množství pracovních míst, a zaměstnáme tak bez problémů v EU i lidi co věří v Islám nebo na Hinduismus, na pomocné práce ve stavebnictví a na úklidové práce, za minimální mzdy, a nebudeme je muset ekonomicky nijak už podporovat, kdo poctivě v EU nepracuje, ať v EU taky nic už nejí.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Já bych ráda nový kozy

    OdpovědětVymazat
  10. tomu říkám nadhled tak držím palce...to jsem zvědavá jestli někdy po porodu ještě zhubnu nebo už ne

    OdpovědětVymazat
  11. Hodně štěstí s hubnutím, ale nevím jestli ten poradce vůbec k něčemu byl

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Na kozy už prcám... Promiň, Helgo.

    OdpovědětVymazat
  13. Ta hruška na pánvičce je příšerný pohled, a to se jenom koukám. Teda hrušky můžu, mám je i ráda, ale představa jenom té zdravé stravy, no fakt nevím Samozřejmě držím palce ať slouží pevné nervy a dílo se podaří. Jednoduché to asi nebude, ale už za tu odvahu a rozhodnutí smekám   

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: to je jen tmavý talíř, žádná pánev, kliid

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: na kozy taky pr.. Bo to je něco jako na trabant montovat xenony.

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: to jsem si taky říkala a po skoro 8 letech po prvním porodu už je pomalu na čase.. Tak přeju ať se taky třeba zadari

    OdpovědětVymazat
  17. Čtu se zpožděním, tak mi to nedá se zeptat, jak se držíš?

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: držím,držím, chystám další článek o tom jak to jde, ale musím chodit brzo spát takže to vlastně nemám kdy psat

    OdpovědětVymazat