středa 3. května 2017

Počůrej gynekologa svého

"Ný neboj more.. to nebolí.. tak sis to měla rozmyslet.." Poslouchám hovor matky s dcerou, které mi dělají společnost v čekárně. Dcera jde evidentně prvně na gyndu, je jí tak patnáct a přemlouvá mámu, aby tam šla s ní. Trochu se děsím, jestli už rovnou nevyfasuje těhotenskou průkazku, ale obavy se rozplývají, vychází s receptem na antikoncepci. V čekárně přibyly dvě těhotné Rusky a jejich partneři, rozjedou ruskou diskuzi, ani jim nemusím rozumět, je to stejné furt dokola, termíny, pohlaví, pocity, bolesti.. Celkem se tam nudíme, tak se vzájemně posloucháme. To je celkem zábava poslouchat a dělat že neposloucháš. Přicházím na řadu. Doktor je Vietnamec, ze všech doktorů v našem městě zůstal jediný, který nabírá ještě nové pacienty. Jsem celkem vděčná za ty předsudky, díky kterým se k němu nikdo moc nehrne.


A jestli si prý prohmatávám prsa. "Ne, ale manžel jo a to celkem pravidelně". Doktor zapochybuje, jestli to prý dělá pořádně, doslova "Estli nekontloluje jen bladavky". Ujistila jsem ho, že ne, že je celkem pečlivý. Podle doktora existuje prý studie, že muži jsou velmi úspěšní při vyšetřování prsou a hledání nádorů. To už jsem ale na koze a směju se a pak si uvědomím, že jsem ho asi trochu počůrala smíchy. Dělám, že jako nic nevím. Stejná strategie jako v čekárně. Oblékám se, doktor se šel umýt, asi to zjistil. Ale což, vzhledem k tomu, kde se hrabe, je moč něco jako dezinfekce. V podstatě když to vezmu z živočišného hlediska, prostě jsem si ho označkovala. Proběhl slavnostní křest, pasovala jsem ho svým novým gynekologem. Měl by být poctěn. Tohle je ale hrozně nechutný článek, takže budu radši končit. Co si z toho tak můžeme odnést? Že předsudky jsou na hovno, a není nutné se stydět, když počůráte svého gynekologa. Čůrání a Vietnamcům zdar.


8 komentářů:

  1. Tohle jsem neměla číst
    Tohle ne...
    Teď zas dlouho nebudu moct na gyndu, protože jak vlezu na kozu, na tohle si vzpomenu a dopadnu stejně

    OdpovědětVymazat
  2. Gynekolog nemůže očekávat, že mu při prohlídce budou na ruku kanout naše slzy ať už smíchu nebo bolesti, ani že se mu pacientka radostně zakousne do ruky Vybral si sám   

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: přesně tak! Dobrá úvaha [2]: pokud sis ho ještě nepokřtila, je pomalu na čase..

    OdpovědětVymazat
  4. To je vždycky radost, když napíšeš nový článek...

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Taky mám chlapa, ale v poslední době nejsem moc spokojená, budu mířit na oko...

    OdpovědětVymazat
  6. Díky pěkně. Zrovna jsem uspala dítě a vzápětí ho probudila, když se smíchy roztřásla matrace.

    OdpovědětVymazat
  7. Nene   
    Taková multikulturní gynda, to je asi v Praze? Já se zrovna pokoušela nedávno někam dostat, ale já jsem náročná, já potřebuju opravdu skvělé recenze No, první mě odmítl, že neberou...druhá paní doktorka taky, ale kouzlo osobnosti zapůsobilo a jsem tam

    OdpovědětVymazat