pondělí 5. prosince 2016

Docela chytrej náramek

Dostala jsem náramek Huawei Colorband A1, tímto děkuji své milé hodné kolegyni Daně za tento dárek a za podnět k napsání takové malé recenze na tento náramek.

Pro nezasvěcené, je to kousek plastu co vypadá jako hodinky, máte pocit, že máte hodinky, tomu pocitu tak podlehnete, že se čas od času na ty "hodinky" podíváte.. a nic nevidíte.




Náramek má několik funkcí - sleduje chůzi/ běh/kolo, monitoruje spánek a ještě ke všemu dokáže určit, jak vysoké je UV záření. Také vibruje, jakmile zvoní telefon, nebo přijde zpráva.

1.UV záření: Je mrazivý den, z mlhy vysvitlo slunce, rychle vybíhám ven, a už podle instrukcí natáčím náramek kolmo na slunce. V tento prosincový den mi telefon hlásí, že síla UV záření je střední. Mám se namazat SPF 30 a vzít si sluneční brýle a klobouk. Dávám na jeho rady, mažu se, beru si brýle, klobouk žádný nemám, tak to řeším aspoň čepicí.

2. Sledování pohybové aktivity: Protože se mi v -5 stupních vůbec nechce na kolo (obvykle se mi na kolo nechce ani při +20 stupních), a zároveň jsem potřebovala nakoupit suroviny na cukroví, zabiju dvě mouchy jednou ranou. Vyrazím na nákup do supermarketu pěšky, je to ca 1,2 km. V obchodě mi telefon gratuluje, že jsem zahájila pohybovou aktivitu, doporučuje mi vytrvat. Právě jste spálila 2 kopečky zmrzliny, píše telefon. Usměju se, jak se může proboha spálit zmrzlina, to je debil ten telefon. Nakládám si do batohu nákup, který díky většímu množství mouky a cukru sakra táhne dozadu. Dívám se na hodinky, to nejsou hodinky, kroutím hlavou, já si snad na to nezvyknu. A už makám zpátky, slušně zpocená, batoh se pěkně pronese. Doma mi telefon gratuluje, že jsem spálila jednu misku rýže. Mrsknu batohem na zem a vztekle koukám na plotnu, nic se tam nepálí, co ten telefon blbne? Je večer, splnila jsem svých 10.000 kroků, telefon mi gratuluje, že jsem spálila dvě kuřecí stehna. Vyděšeně běžím do trouby, žádná spálená stehna tam nejsou, asi se napojil na nějaký jiný náramek v sousedství. Píšu sousedce, jestli nepeče kuře.

3. Monitorování spánku: Uléhám, náramek zůstává na ruce, jsem trochu napjatá, jak tohle dopadne, jsem tak napjatá, že se samým napětím pořád budím, náramek na noc je trochu nezvyk. Několikrát se v noci vzbudím a dívám se na zápěstí kolik je hodin.. Konečně usínám. Ráno jdu zvědavě k telefonu: "Spala jsi hodně, ale chtělo by to trochu hlubší spánek, co takhle zkusit relaxační hudbu?" Jsem lempl, spala jsem 6 hodin lehkým spánkem a 2 hodiny tvrdým spánkem, na zítra si dávám předsevzetí spát víc hluboce. Přehrávač mám připravený u postele, cd s relaxační hudbou jsem také někde vyhrabala. Co mi přišlo trochu divné, 4 minuty jsem v noci prý chodila a spálila jsem tím jednu jahodu. To je hodně zajímavé, nevím nic ani o chůzi, ani o jahodě. Dá se ještě nastavit chytré buzení, budík má zvonit v lehké fázi spánku, ještě jsem nezkoušela.

Shrnutí: Celkem to člověka zabaví, UV záření by tam ani být nemuselo, je hodně zajímavé nahlédnout do tajů svého spánku. Na sledování fyzické aktivity jsou myslím lepší aplikace v mobilu, ale také to jde. Je fajn, že telefon už vám nemusí vyřvávat, stačí mít vyzvánění na minimum, náramek lehce vrní, to je fakt dobré. Pomocí telefonu můžete najít náramek, na dálku spustíte vrnění v náramku. Spíš by se mi to hodilo naopak, díky náramku najít telefon.


No a připravte se na to, že vám bude hlásit, že furt něco pálíte, prostě to ignorujte :D.

11 komentářů:

  1. Já bych potřebovala spálit tu kotletu a bramborovou kaši, kterými jsem se přežrala díky tomu, že semi to nepodařilo spálit
    Díky za další úsměv na noc.
    Obávám se, že můj spánek bude zase neklidný, páč se budu ještě pěknou chvilku otřásat smíchy

    OdpovědětVymazat
  2. :O a je to článek dotovaný nějakou nadnárodní společností? že by se dalo spalovat a ještě na tom nějak vydělávat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kéž by nějaký fenomenální vědec vymyslel aplikace pro bordeláře, kteří intenzívně nejméně , nejméně 20x denně hledají klíč od auta, bytu, zahrady, chaty, zaměstnání, baráku aj....měla bych podstatně hlubší, kvalitnější spaní...

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych se furt dívala kolik je hodin...by mě kleplo. Na rukách nic nenosím, pohrdla jsem i Pandorou.:)

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Kez by to bylo dotované, furt čekám až si Huawei všimne této reklamy a pustí taky nějaký chlup. A nic..

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: určitě už něco takového existuje, a jestli ne, tak je to dobrý podnikatelský záměr.

    OdpovědětVymazat
  7. Chytré hodinky si můžete koupit také v bazaru, samozřejmě za levněji-http://bazar.rservis.com/cs/119-chytre-hodinky

    OdpovědětVymazat
  8. Víte, že i pro smartwatches, tedy chytré hodinky existují obaly, abyste si je pěkně chránili?https://www.kvalitni-folie.cz/kategorie/folie-pro-smartwatches-/

    OdpovědětVymazat
  9. Dáváte přednost analogovým, tedy ručičkovým hodinkám, nebo již sázíte na digitální?https://www.puhy.cz/dum-firma-a-zahrada-71/hodiny-na-zed-rucickove-723/

    OdpovědětVymazat
  10. stylové náramky od takových výrobců, jako je Morelato-https://www.grandstyl.cz/naramky-6/

    OdpovědětVymazat
  11. jj, chytré hodinky a náramky jsou supr..nosím chytré hodinky nejenom na sportování, ale taky třeba do práce..https://www.rednox.cz/chytre-hodinky-a-fitness-naramky/

    OdpovědětVymazat