pondělí 19. prosince 2016

Kde vládnou ženy

Dnes kdesi v knihkupectví:

"Máte knížku .. jak s to jmenuje, něco o vládnutí žen?"

"Ano, asi vím co myslíte, Jaruš, jak se jmenuje ta nová knížka? Vládnutí žen?"

Jaruš: "Počkej Danuš, podívám se..." hledá v počítači .. " mám to, Kde ženy vládnou?!"

Za regálem se ozve mužský hlas:

"Všude!"



Takže tak..

9 komentářů:

  1. Ahoj, budu moc ráda, když budeš podporovat můj twitter:
    https://twitter.com/ProsteKatherine

    OdpovědětVymazat
  2. Mám tuhle knížku objednanou od Ježíška! :) na eshopech je vyprodaná, tak mi snad dojde i s autogramem. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si vládnu sama sobě...nikdo ostatní mě nechce poslouchat. Na knihu se podívám.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mě knížka zaujala, když má takový ohlas

    OdpovědětVymazat
  5. Ženy právě nevládnou nikde, a to je škoda. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Také si myslím, že ženy nevládnou, dělají jen mužům předskokany.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: soráč, na twitteru nejsem[5]:  no právě asi jo, když je o tom celá kniha

    OdpovědětVymazat
  8. A není to tak? Kdybych já domů nekoupila ekologické čistící prostředky, tak by manžel doma umřel na špínu. Nebo to jako trochu přeháním, ale já mu vždycky říkám, že on mě nemít... Takže ono je to takové to, že já mu dávám zdánlivý pocit toho, že drží otěže on, ale ve skutečnosti to já řídím z pozadí. :-D

    OdpovědětVymazat