neděle 2. října 2016

Kočka (je) Pipina

Máme kočku Pipinu. O jménu se nebudu moc rozepisovat, jen přiblížím, že jméno měl na starosti 4 letý syn, který právě procházel (a prochází) rektálním obdobím (tzn. vše co je o prdění, kadění, zadku atp.. je cool napříč celou školkou). Jméno bylo nejschůdnější a nejmírnější mezi návrhy: Prdilka, Prdelka, Bobinka, Hovnilka, Smradlavka..


Zpátky k Pipině. Chtěli jsme kočku, co se přijde pomazlit, nebude pouštět srst, nebude tlustá, bude mňoukat, bude něco dělat, hrát si a tak, a třeba bude i čistotná, jak se to o kočkách tak povídá... shrnula bych to asi takhle v šesti největších mýtech, které jsme si mysleli o kočkách:

1. Kočka pouští chlupy, když dvakrát do roka přesrsťuje... Realita: Kočka přesrsťuje od narození do smrti.

2. Kočky se rády mazlí.. Ne všechny kočky se rády mazlí, Pipina má jedinou erotogení zónu, a to na hlavě. Občas nestihnu proškolit návštěvu, která kočku naivně pohladí po celém těle. Ale tohle už máme ošetřené, jakmile je ve dveřích návštěva, fasuje krabičku s náplastmi.

3. Kočky jsou čistotné.. králík je čistotnější než kočka! Hanba! Kočka si dvakrát lízne packu a tím její hygiena končí, prase je to.

4. Kočky mňoukají.. jak která..

5. Kočky lezou po výškách. Koupili jsme luxusní škabadlo asi 1,5 metru vysoké. Neleze na to. Pipina má strach z výšek.

6. Když budete dodržovat dávkování žrádla, kočka bude štíhlá a zdravá. Pipina je tlustá a líná. Žrádlo jsme jí omezili na minimum. Máme podezření, že se tajně přežírá pavoukama a octomilkama..


Nechci aby tento článek vyzněl jako nějaké pošahané chvalořečení domácích mazlíčků, vyléčila mě celkem jedna diskuze pod článkem o kočkách, na který jsem narazila, když jsem se obohacovala o znalosti, jak se o to nebohé zvíře starat. Pod článkem jsem nevěřila vlastním očím, úplná obdoba mimibazaru, jen ve zvířecí formě, taková malá ukázka:

Anna B.: Náš Tadeášek mňouká jako malé miminko, když mu nedám mlíčko, týden se se mnou nebaví, je to takové malé zlobidýlko. Myšky mi teda nechytá.NevinnýSmějící seRozpačitý

Běta C.: Kočeny jsou prostě můj životSmějící se, ráno se se mnou přijdou pomazit, přes den rošťačíme, dokonce i na záchod mě Bedříšek provází, nehne se ode mě miláček můj chlupaťoučkej, večer ho pusinkuju na faldíčky, to miluje nejvíc

Cecilie D: My kupujeme Fridolíně ty nejlepší konzervy na trhu Nevinnýa vaříme jí bio kuřecí masíčko, po tom se může utlouct. Rybky jsme jí zkoušeli dávat, ty jen očichá a nechá je být, hubička naše mlsňoučkáMrkající


Všechny vás prosím, jestli začnu někdy šišlat a rozplývat kvůli kočce, nafackujte mi. To mi tak připomíná, stejnou prosbu jsem vyslovila když jsem byla v očekávání - říkám Zdendovi: jestli budu říkat "my jsme kakali" a šišlat, propleskni mě..

P.S. Naší Pipinečku všichni milujeme, je to taková naše dámička roztomilá, pouští chlupíky, ale nám to nevadí, meleme jí každý den jatýrka a tuňáčka už taky ochutnala. Chodí za námi jako pejsek, a na záchůdku jsme uměli kakat hned od koťátka..

PLESK..

9 komentářů:

  1. Zasmála jsem se Měli jsme téměř osmnáct roků kočku, takže mnohé můžu potvrdit. Náš kocour k mazlení dospěl po několika letech, chlupy jsme měli všude ( jen dvakrát do roka to bylo masivnější) a mňoukal. To jediné bych ti u Pipiny záviděla, protože náš miláček byl naopak tak ukecaný, že jsem občas přemýšlela o operaci hlasivek.
    Ukázka z diskuze je k popukání Lidi mají místo dětí kočky a psy, na někoho tu lásku přenést musí.

    OdpovědětVymazat
  2. Vtipně podané :)
    Ovšem některé body bych brala jako plus. Kupříkladu to mňoukání. Je to roztomilé, ale opravdu jenom jednou za čas a na chvíli. Mě stačila kočka od sousedů, která ležela celé dny na parapetu okna a od rána do rána ˝zpívala˝. A že se živý pavoukama či podobnou havětí je taky bonus... kocour kamarádky je líný chytit i granulku, která mu utekla z misky

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek, kočička je nádherná, také jsem měla šest let kocoura ale měli jsme ho venku Ale i tak to byl náš miláček.

    OdpovědětVymazat
  4. Moje máma má tlustou, nesympatickou kočku, která na sebe nenechá sáhnout...

    OdpovědětVymazat
  5. Mám tři, každý je diametrálně odlišný, do dizkuzí na toto téma nepřispívám, jsou úchylné, ale skvěle jsem se tu pobavila, i u několika ostatních článků..

    OdpovědětVymazat
  6. Konečná )))))))))))))))) Píšeš fakt skvěle. Častěji, prosím.

    OdpovědětVymazat
  7. :-)) Na to období animální přitažlivosti u syna si taky ještě docela dobře vzpomínám. Myslím, že s tímto jménem to nedopadlo nejhůř, i když mi by se líbila i ta Bobikna.

    OdpovědětVymazat