úterý 6. září 2016

PMS - rady pro partnery

Znáte to (možná ty šťastné s antikoncepcí tolik ne), těch pár dní nervozity, výbušnosti. Čas nadávat, zuřit, brečet, zabíjet, nenávidět, brečet, vztekat se, řvát, mlčet, spát, bláznit, křičet, hudrovat, spílat, šílet, plakat, smrkat, litovat se..

Sepsala jsem pár tipů pro muže, podaří-li se vám dodržet aspoň 14. z 14. bodů, máte vyhráno a možná se dožijete dalšího PMS Vaší partnerky:

1. Trávíte-li společný čas u televize, nepřepínejte na fotbal, hokej, formuli 1, tenis, biatlon, triatlon.. (samozřejmě můžete, je-li milovnicí těchto sportů)

2. Blíží-li se ony dny, vemte děti, psi, plyšáky, nebo cokoli, o co se společně staráte, a odjeďte někam hodně daleko, nechte jí doma, vyzuří se, vypláče se, rozbije pár talířů, přečte si knížku, bude spát, bude jí srát celý svět, ale nikoho za to nebude obviňovat.

3. V žádném případě se nesmí dostat k žehličce. Pokud to vypadá, že se schyluje k žehlení ( takovou hlavní indicíí je, že právě rozkládá vztekle žehlící prkno, mrská oblečením z jednoho prádelního koše do druhého, a lije vodu do žehličky rovnou z kohoutku plným proudem.) Mírumilovně, opatrně jí žehličku vyjměte z ruky, prkno složte, pošlete jí do postele ať si čte. Silnější nátury můžou vyžehlit pár kousků jako vyjádření soustrasti, a aby měli zítra co na sebe.

4. V žádném případě nesmí připravovat jídlo, s největší pravděpodobností se vzteky řízne, jídlo bude od krve, popřípadě do něj nabrečí nebo naplive.

5. Nekrkejte, neprďte, nekýchejte nahlas, nekašlete, to všechno ona celý měsíc nějak zvládala v pohodě, ale teď, těch pár dní vás za každý hlasitý projev "mužnosti" bude v tom lepším případě propichovat pohledem, v tom horším dostanete seřváno za každý prd.

6. Nesahejte na ní, vůbec.. fakt vůbec na nic! Ne, ani na prsa ne, dotykem se aktivují a explodují.

7. Nemluvte.

8. Teď jste na ní chtěli sáhnout, nesahat! Dotykem se celá aktivuje a exploduje.

9. Její náladu nijak nekomentujte, ona to moc dobře ví, že je protivná, je protivná i sama sobě.

10. Poznačujte si tyto kritické dny do kalendáře a jakmile se blíží víkend s PMS vmíchávejte jí do jídla uspávací prášky.

11.. Pošlete jí co nejrychleji do práce, ať je protivná taky na někoho jiného, než na rodinu.

12. V žádném případě nesmí v onen kritický víkend uklízet, nedej bože mýt okna!


13. Vydržte dodržovat body 1-12

14. Pokud je to pro vás příliš těžké, vyměňte partnerku za partnera.



15 komentářů:

  1. Na mě třeba nikdy PMS a dokonce ani MS nikdy zvlášť nepůsobilo, vím, jsem šťastná ženská

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle stavy vůbec neznám, ale občas se něco takového přihodí i nezávisle na periodě. Když to opadne a já si to uvědomím, říkám si, že jsem ráda, že jsem na kluky, protože s ženskou bych žít nevydržela.

    OdpovědětVymazat
  3. Biatlon a žehlení mám ráda. A co žiju bez chlapa, zvládám tyhle dny nějak líp...

    OdpovědětVymazat
  4. PMS je prd, proti našemu sousedovi
    Jo, jasně, tyhle dny jsem protivná, ale jak narazím na souseda (a stačí mi ho slyšet, vidět jeho auto, popřípadě jeho všudypřítomný bordel na dvorku), neznám se a nezná mě nikdo.
    Třeba včera to odneslo mé nejmladší dítko...

    OdpovědětVymazat
  5. 15. Pusťte tu hysterku k vodě a najděte si ženskou, která chápe,  že kdyz má blbou náladu jen kvůli tomu, nic ji neopravňuje vylejvat si to na jiných. Ať si mysli a v duchu nadává,  že by byl i hustokrutej puberťák v šoku, ale nechová se jako blbka i navenek. Zkrátka která se snaží umět se ovládat.

    OdpovědětVymazat
  6. I když je to dost s nadsázkou, tak je to dokonalý. No, v některých bodech bych možná nesouhlasila, ale pointu je tu vidět moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  7. PMS mám vždy a veľmi silné. Ale neprejavujú sa vo výkyve nálad, to dokážem ustáť, ale v tom, že nedokážem rozoznať obyčajné PMS od skutočnej menštruácie. (Teda mávam silné bolesti v podbrušku aj predtým, než to skutočne dostanem.)Článok bol veľmi vtipný.

    OdpovědětVymazat
  8. A kdyby ani to nepomohlo, hoď po mně čokoládu se zmrzlinou a kyselýma okurkama a zamkni mě v pokoji u deníku Bridget Jonesové.

    OdpovědětVymazat
  9. Poslední dobou se to u mě nějak horší, jsem přecitlivělá, brečím kvůli blbostem a dokonce jsem začala být i protivná...naštěstí mám muže plného trpělivosti a lásky, takže mě ještě nezmuchlal a nezahodil Ach jo, my ženy máme trápení...

    OdpovědětVymazat
  10. Kefalín, a čo je to také PMS?

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Ale no tak, nekaz to takhle!Článek super =) Jen já pms nikdy neměla jsem furt vysmátá

    OdpovědětVymazat
  12. Vtipně napsané. Díky bohu, že já nic takového nemám a jsem pořád (celkem) v pohodě. Musela bych asi zabít sama sebe.

    OdpovědětVymazat
  13. Poslední bod mě vážně rozesmál

    OdpovědětVymazat