sobota 18. července 2020

Velký Vezíre, děkuji

Když jsem před měsícem pláchla z blog.cz, nejdřív jsem si myslela, že těch mých pár článků prostě jenom zkopíruju a nazdar, ale je to děsná práce.


Tak budu mít prostě část blogu  na blog.cz a navazovat s novými články budu na bloggeru, byla moje teorie. Teorie skončila před pár dny, blog. cz končí, musím to vyřešit.


Požádala jsem tedy nadšence, o kterých jsem věděla, že svými geniálními mozky vymysleli způsob, jak blog převést. Kdokoli umí vytvořit program, je pro mě vyšší kasta, jeho výsost, božstvo, vesmír, Budha, Aláh, Svatý Dyndy, Svatá Dala, Svatá Nedala, velký Manitu. Prostě uctívám je a klaním se a děkuji za převod, nadosmrti se budu k božstvu modlit a při každém novém článku zapálím vonnou tyčinku na počest Velkých Vezírů Veroniky a Martina a budu kolem ní minimálně pět minut divoce tančit, až protančím svoje mokasíny. Děkuji. 


https://blog.veruce.cz/migrace-z-blog-cz-na-wordpress/

7 komentářů:

  1. Milá Helgo,
    blahopřeju k tvému velkému počinu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, koukám z tvé ikonkové "podobizny", že jsi nám nějak omládla! ;-) :-D

      Vymazat
    2. to je pravda, protože mládnu i ve skutečnosti, tak aby to bylo aktuální :-)

      Vymazat
  2. Jojo, konec přišel znenadání. Alespoň měli správci tolik slušnosti oznámit celou událost měsíc dopředu, jinak bychom tu všichni plakali.
    Amen všem hodným duším.

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že máme podobnou historii :-) Také pět let blog, zkoušela jsem to od dubna jinde a netušila, jak rychle to za nás blog vyřeší definitivně .-) Ale zvládli jsem to .-) Musíme si pomáhat :-)

    OdpovědětVymazat