středa 1. dubna 2020

5 tipů jak neztloustnout v karanténě

Jak udržet váhu během karantény na uzdě, ptáte se? Helga radí, Helga zasahuje, Helga pomáhá, čtěte a dosáhnete vyššího osvícení:
  1. Oblečení - Pohodlné tepláky a volné tričko? Ne, tak na to zapomeňte. Pěkně do kalhot a do těch nejtěsnějších. A upnuté triko k tomu. A trpět a škrtit se. Tepláky jsou volné, strečové, pohodlné a hlavně kromě sbírání skvrn různého původu rostou s námi. A to nechceme. Znáte akci "moje rouška chrání tebe, tvoje rouška chrání mě"? No tak navrhuju všem firmám, co teď reklamní prostor propůjčili hlášením o rouškách, aby rozjeli novou kampaň: "moje tepláky dám do koše, tvoje tepláky dej do koše"

  2. Cvičení - nechce se nám, že jo, všichni známí i neznámí sportovci si dali tu práci, vkládají tisíce videí všude možně, jak cvičit s dětmi, bez dětí, se zvířaty, bez zvířat. Jógu, domácí fitness, 30 denní výzvy. Ruku na srdce, kolikrát jste během karantény cvičili? 30 denní výzvu sledování videí a seriálů jste už skoro zvládli, gratuluji. Říká se, že nejtěžší na běhu je nazout boty. Ne, běhat nemusíte. Ale vyberte si něco z těch mraků cvičení na internetu a jedeme. A každej den, času je na to dost, a pěkně v tom hnusném těsném oblečení, ať to bolí a tlačí. Ať vás to naštve. A žádný výmluvy.. že dítě/pes/manžel/coronavirus mě nenechá a tak.. to jsou kecy v kleci.

  3. Pečení- já vím, peče celá země a kdo nepeče s námi, peče proti nám. Sociální sítě se staly soutěží o nejkrásnější rohlíček, koláček, chlebíček. A času na to je dost,že jo. Droždí nikde není k sehnání, v životě jsme droždí ani nedrželi v ruce, že jo, ale teď lítáme po večerkách a sháníme. Pak ještě dáváme tipy kamarádům, který vietnamec ještě ve městě dealuje poslední zbytky droždí na světě. Až jednou dojde droždí, nastane katastrofa. Nultý rok.. Děti se pak budou učit ve škole, že Jaromír Soukup se stal prezidentem 3 roky p.k.d. (po konci droždí), anebo že Sametová revoluce byla 31 let př. k. d. (před koncem droždí). Droždí je pěkná věc, ale jestli jste řekli teplákům pápá, a denně se moříte se sportem před otevřeným notebookem, musíte se rozloučit i s droždím. "Ale já se bez pečiva neobejdu" slyším ty nářky až sem. Hele existuje taková věc jako kvásek, je to taky děsná móda, určitě ti ho někdo dá a výhodou je, že je to pečivo aspoň líp stravitelný, a taky se to dá pak vyfotit a vyvěsit na fb. A na droždí zapomeň, konec, basta a na kypřičák taky!

  4. Chlast - těžké období nastalo, musíme snášet partnery/děti/samotu 24 hodin denně, a to je už nemalý důvod k tomu zlít se jako prase. Ale to neznamená, že se budeme celej den škrtit v těsných kalhotách, cvičit, nebudeme nic péct a večer se vylejeme jak cisterny. Alkohol jsou kalorie. Hodně kalorií. Jestli se nevzdáte chlastu, tak to rovnou ignorujte předchozí body. A nechci slyšet "Ale ta jedna sklenička.. i doktoři říkají.." Jo ale jestli bojujete s váhou, tak chlast je sviňa, věřte mi.

  5. A pátej bod - staňte se OSVČ nebo nezaměstnaným, budete hubnout stresem z toho jak všechno utáhnete bez příjmu, pak můžete předchozí body ignorovat.

Píšu rady všem, chytrá Helga jako rádio, ale nenechte se mýlit. Ty rady jsou míněny hlavně pro mě, protože Helga se zlobí sama na sebe a dává světu vědět, že flákání skončilo. A jak bojujete s tloustnutím vy? Daří se to držet na uzdě?

Vaše Helga

7 komentářů:

  1. Dagmar Krystynová02 dubna, 2020 08:12

    Pro mě platí bod č. 5 - od včerejška nezaměstnaná.

    OdpovědětVymazat
  2. Cvičím teď mnohem častěji... A třeba začnu hubnout stresem z dálkového studia

    OdpovědětVymazat
  3. ;-DStala jsem se nezaměstnanou takže všechny body ignoruju.
    Než jsem vyplnila všechny papíry na pracák, zhubla jsem pět kilo a zestárla o deset let...Peču pořád ne jen teď ale nikomu to necpu, sociální sítě nemám...
    Cvičit jsem přestala před dvěmi lety protože váha přestala jít dolů a to není žádná motivace, nehodlám s tím začínat

    OdpovědětVymazat
  4. Droždí je láska! <3Z facebookové skupiny "Máme rádi Bloudov":- "Ve večerce na sídlišti mají droždí na váhu!"- "A nevíte, kde bych sehnal kvasnice?"

    OdpovědětVymazat
  5. Já v karanténě svojí váhu hlídám.
    Aby mi ji někdo nestrhl, nedala jsem tam baterku.
    Takže už dva měsíce nevím, jak na tom jsem.
    Rozhodně to nepoznám podle riflí, protože mám pocit, že jsem je vyvařila s rouškama, aspoň podle toho, jak jsem se je snažila obléknout v úterý k doktorce.
    Ale určitě pociťuju první příznaky koronaviru. Šla jsem tuhle na půdu a už o patro výš jsem trpěla jasnou dechovou nedostatečností...
    Tak Ti nevím, jak se stav nouze překulí, třeba se už nepřekulím já.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ve stresu, že se mi nepodaří "navrátit" na vlnu Vysoké školy.
    Jsem ve stresu z toho že nemám kde vydělat peníze, ve stresu že se přítel stal nezaměstnaným, co je karanténa skoro nejím, jen okurky, asi jako jedinou ze všech mě to teď neláká .
    Hele jestli nezhubnu aspoň 10 kilo budu naštvaná

    OdpovědětVymazat
  7. Já nemám problém s body 3. a 4. Chleba peču z kvásku a chlast mi nechutná (i když jsem přišla na to, že hruškový cider se dá pít ). Ale jinak je to blbý, tepláky odmítám sundávat, cvičit každý den chci, ale vždycky na to nějak mysteriózně nezbyde čas a ještě jsem navíc OSVČ, která maká i v karanténě, protože jsem učila online i před virem . Co se dá dělat, snad v létě zůstanou zavřená koupaliště, abych nemusela do plavek .

    OdpovědětVymazat