středa 17. října 2018

Hokejbal


Sezóna kroužků pro děti začala. Nejsem zastáncem toho, aby děti byly 5 dní v týdnu na kroužku, letos se mi to vymklo z rukou, mají oba kroužek 3x týdně Zora lezeckou stěnu a hip-hop. Kvítek toužil též po hip -hopu, ale ve zkušební době jsem ho načapala, jak si půl hodiny zpívá na záchodě, i když tvrdil, že ho to baví, hip hop jsem ukončila. Na záchodě může sedět doma a zadarmo. Instruktorovi se ulevilo, říkal: "No já jsem vám to chtěl taky říct, ať už nechodí". A že prý chce nějaký sport, kde má člověk helmu s mřížkou. Moc se ve sportech nevyznám, ale zavolala jsem na hokejbal a ejhle, na hokejbale mají skutečně děti helmu s mřížkou. Pravda, byl to takový divný rozhovor, ptám se trenéra po telefonu, jestli mají na hokejbale helmu s mřížkou, bylo mi trochu trapně.

Už tam byl asi pětkrát a první nadšení pomalu odchází, zjistil, že krom apartní helmy se v té helmě musí běhat a pod helmou se člověk potí a skrz mřížku se nemůže dloubat v nose (za což se raduji a volám sláva, konečně se ten zlozvyk odnaučí). Na dloubání v nose nic nefunguje, zalepovala jsem mu ukazováčky náplastí, aby se mu nevešly do dírky, narval si tam prostředníčky, když mu dáte do jedné ruky kapesník, dloube se v rypáku druhou rukou. Takže potýkáte-li se s tímto nešvarem, jak u sebe, tak u svého okolí, stačí pořídit helmu s mřížkou, může být i použitá, a je po problému. Jinak jsem si třeba myslela, že hokejbal je stejný jako florbal. Není. Hokejbal je už skoro jako hokej bez bruslí, děti jsou celkem slušně obaleny chrániči. Míčky nemají díry a jsou dost tvrdé. Hraje se klasickými hokejkami na hřišti s mantinely. Já vím, vy co se v tom vyznáte, si jistě klepete na čelo, proč to vysvětluju, berte to tak, že vzdělávám další debilní matky, jako jsem já.




Kvítek je na tréningu celkem statické dítě, většinou stojí a pokouší se probojovat ukazováčkem skrz mřížku. Když nebojuje s mřížkou, tak bojuje s ostatními chlapečky o jeden míček do krve (na hřišti je asi sto míčků, ale oni si vyhlídnou dva kluci jeden a jsou schopní se o něj poprat) a když se nepere, tak si lehne na zem a relaxuje. V neděli je turnaj, prý má taky dorazit, aby si to omrknul. Tak doufám, že se od něj aspoň nějaký míček odrazí.

Takže tak.

Hokejbalu zdar!

Helga

10 komentářů:

  1. Ó, jak jsem ráda, že tohle mám za sebou, i hokejbal. Prvorozený jednou přišel s uraženým předním zubem (druhým), helmu měl sundanou, šli z tréninku a někdo máchnul hokejkou...

    OdpovědětVymazat
  2. P.S. Máš nějakou odměnu pro první komentující...?

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Když Maršálkovic ozdoby, tak Helgovic odměny pro první komentující. Budu to do konce roku sčítat a kdo bude mít nejvíc bodů, dostane poštou hmotný dar. 1. komentující tři body, 2. komentující 2 body, 3. komentující 1 bod (a neplatí to pro tutéž osobu)[1]: i hokejbal jo? My jdeme fakt v tvých šlépějích.. ještě rozvod a je to komplet.. až uslyším "prcám na hokejbal", už mě to tak nezaskočí proškolena tvými zkušenostmi

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Bezva, pošlu Ti adresu...
    Rozvod ne, to není dobrý. Ale Kvítkovu pubertu Ti přeju. Svět občas bývá spravedlivý...

    OdpovědětVymazat
  5. Helgo,
    nejdříve bych chtěla sklonit před tvou inteligencí a úrovní, překonala jsi bariéru adrese a já jsem nadšená, jsi normální ženská. Padesátka se tak eklovala, že to vypadalo, že bude ke mně chodit v pláštěnce a plynové masce, světe div se, chodí a já vám dívky oběma děkuji !!
    Hokejbal znám, můj synovec se mu věnuje už 10let a nyní už jezdí pískat jako rozhodčí zápasy po celé republice.
    Výbavu jsem různě dokupovala k vánocům a svátků, takže i to vybavení maličko znám.
    Je naprosto jedno, co dělti budou dělat, ale hlavně nesedí a nečumí do bedny.
    Já jsem celou základní seděla na nějakých chodbách , tu byl balet, pak karate, keramika, tanec, malování a pořád někde.
    Většinou jsem seděla někde u zdi opřená a usínala, tekla mi slina z huby.
    A já dostanu cenu za nejdelší komentáře !!!  

    OdpovědětVymazat
  6. My zvolili Sokol. Je nejlevnější, kus od baráku a dvakrát týdně.
    Princeznička má tím pádem poněkud náročné úterý, protože to má školní tělocvik, školní sportovní hry (kroužek úplně zdarma) a Sokol. V úterý dvouhodinovku...  
    A pak mám ještě hodinku klidu ve čtvrtek
    Ale já si stejně nemůžu stěžovat, že ji mám na krku. Jen přijde ze školy, už se žene na dvorek a já ji musím chytat, aby se aspoň najedla a převlékla.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: byla to těžká životní zkouška, ale zvládla jsem to, děkuji za poklonu   já snad budu odměňovat úplně každýho za komentáře, abych vás všechny uspokojila..[6]: sokol nebo hokejbal, jak píše blondýna, hlavně, že se hýbou

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Asi tak nějak. Ale moje smradka má výhodu dvorečku a sousedovic dětí, mám co dělat, abych ji udržela doma po sedmé večer...

    OdpovědětVymazat
  9. To je správné. Jen ať se ratolesti vyblbnou.

    OdpovědětVymazat
  10. Dodnes vzpomínám s hrůzou na tělocvik na základce, hráli jsme pořád jen vybiku a kluci se bavili tím, že se snažili nám dát co největší ránu. Hrůza, hrůza. Ve sportech jsem byla vždycky outsider. Snad se tvým ratolestem bude dařit líp!

    OdpovědětVymazat