čtvrtek 16. března 2017

XS vs XL

Ráno stojím u skříně, jedno triko s dírou, druhé vysrážené takovým způsobem, že je z něho bolérko. Další má nějaký těžko identifikovatelný fleky, co si vezmu do práce? Beru nejmenší zlo, svetřík s flekem za krkem, flek zakrývám šátkem, vypadá to stylově a ještě to poslouží, že. Proč to tady všechno píšu, předchozí večer jsem objednala kočce a králíkovi žrádlo, podestýlku, kočkolit, zrní, hračku, další hračku, další hračku, další hračku. Nebudu se ani chlubit za kolik. Dneska je řada na mně! Chodím jak šupák, hlavně že zvířata se mají jako v nebi. Usedám k PC, otevírám nějaký e-shop. Holky z práce tam furt něco objednávají, tak se chci taky nějak voháknout. Jenže jsem jaksi zapomněla, že holky z práce jsou o 30 kg a 5 velikostí jinde. Takže co.. hmm .. trička.. filtruju cenu, filtruju velikost.. Co to jako je?
..
..
Velikosti "XS" mají 360 triček
"S" 450 triček
"M" 600 topíků na výběr
od "L" je tam 400 věcí
"XL" - to už začíná být zajímavé.. 50 triček.. a to už začínám být naštvaná
"XXL" 15 kusů????


To je diskriminace?! Zavírám laptop, pro zvěř a děti se nakupuje snadněji než na mě. Jsem fakt vytočená. Zavírám oči a čekám na další ráno, zase stojím u skříně, tentokrát to vyhrálo triko s dírou. díru zakrývám šátkem. Kocour si spokojeně hraje s plyšovou myší, králík si vesele ohlodává dřevěnou mrkev, a já si dávám celý den pozor na to, aby mi šátek nesklouznul a nebyla vidět ta blbá díra. Takže tak.

9 komentářů:

  1. Furt chodím v černém, teď v jsem obalená světlejma chlupama ze psa. Přibrala jsem a vejdu se jen do džín po Prvorozeném, k nim mikina Druhorozeného...:)
    Díry jsou ještě fajn...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já když někde najdu něco dostatečně velkého, kupuju to aspoň po páru
    Tuhle mi bývalá sousedka přivezla nějaké oblečení a omlouvala se, že je příliš veliké.
    No, je veliké, ale ten pocit, když si něco obleču a je mi to velké, ten je k nezaplacení

    OdpovědětVymazat
  3. tak když XL věci mizí z poliz prakticky ihned, tak potom nejsou. Sama nemáš zájem o velikosti M a níž, takže se není co divit, že jich je nadbytek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vlastně mám podobný problém, ale z druhé strany. Jsem malá, a mám hodně hubená lýtka, ale stehna naopak velká, takže sehnat např. kalhoty, které by nějak vypadaly, je pro mě hooodně těžké. dole to odstává a nahoře jsem nacpaná

    OdpovědětVymazat
  5. Nemám velikost XL, vejdu se do M někdy holt musím šáhnout po L, přes prsa jen tak nějakou halenku nedopnu, oblečení jak na staré panny, to je můj problém, nic pěkného nic barevného. Každý nákup je pro mne utrpením.

    OdpovědětVymazat
  6. Sem tam nějaká ta dirka, vždyť to se teď nosí, rozervané džíny jsou in, tak proč ne tričko? ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  7. To jsem se pobavila u nás taky zvířata na prvním místě a já někde hodně vzadu.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak na trička já si zas nestěžuji. Ale podobný problém řeším s botama. Ber to pozitivně, ty můžeš zhubnout, já si můžu leda tak useknout prsty na nohou!

    OdpovědětVymazat
  9. Jako bych viděla sebe - no, je fakt, že já ty díry už neřeším.Mám málo věcí, do kterých se vlezu, takže jsem celou zimu strávila prakticky ve dvou mikinách, pod které jsem si navlíkala trika (s dírou nebo flekaté, to je fuk)

    OdpovědětVymazat