pondělí 2. ledna 2017

Visí to na stěně

Ležíme tak s Kvítem večer v postýlce, dávám mu hádanky jako leze leze po železe.. to nedal a pravda, nevidím v této hádance taky ani za mák logiky. Tak trochu ubírám a přicházím s Holzmannovskou hádankou (ať má kvalitní základ k humoru hned v mládí)

Tak mi řekni, co to je
visí to na stěně
.
.

a slyšíš to? (tajemně to protahuji)

.
.

tiká to (že z toho vylítne kukačka vynechávám, abych zbytečně neodváděla pozornost k lesnictví)




Kvítek nadšeně zvolá:

Bomba!



Mějte bomba den!

A pamatujte, někdy věci nejsou takové, jak se zdají býti, obzvlášť v dnešní době..

6 komentářů:

  1. Kvítek je prostě informovaný realista..
    :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to můj človíček...já letos v Itálii plná emocí vždy všude vykřikovala...TO JE BOMBA...když se začaly rozestupovat lidi, musela jsem urychleně emoce brzdit...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem si dala dopolední kávičku a že si jen chvilečku posedím.
    Zahrála jsem si hru na telefonu a pak zabloudila na blog...
    To byla chyba Skončila jsem u Tebe, pročítala resty, co jsem zameškala a prskala okolo sebe kafe.
    Já to Tvoje psaní prostě miluju

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: cha chá tak to je ovšem taky vtipný[4]: dík, jsem ráda, když okolo sebe lidi prskají kafe

    OdpovědětVymazat