čtvrtek 5. ledna 2017

Proč si nikdy chlapi a ženské nerozumí při popisu osoby

Když se mě Zdenda zeptá, jak vypadá maminka od jednoho Kvítkova kamaráda, že ji ve školce snad nikdy neviděl, ať popisuju jak chci, neví... A v čem je problém? Každý lidi vidíme úplně jinak.

Sledujte:


Já: Má hnědé vlasy
Z: Tak hnědý vlasy tam má snad každá

Já: Ani tlustá, ani hubená
Z: Nevím

Já: Má světlou pleť, asi dřív trpěla na akné, má trochu jizvičky.
Z: Ježiš já nevím jakou která matka ve školce má pleť

Já: Má výrazné obočí, buď si ho denně maluje, nebo ho má vytetované
Z: Furt nevím

Já: Ježiš já už nevím, nosí hnědou kabelku
Z: Kabelky jsou mi ukradený.

Já: Myslím, že má hnědé oči
Z: Ty tvoje popisy.. kdo kouká ženským na oči?

Já: Tak jak ti jí mám ještě popsat? Nosí černou bundu a vlasy stažené do culíku.
Z: Furt nevím

Já : Jo a má dost namalovaný rty.
Z: Ne, tam nikdo takový není.

Já: Má modrýho Passata a asi trojky prsa
Z: Už vím!


Takže tak...

8 komentářů:

  1. Super clanok zaujal mapozyvam ta dp sutaze na mojom blogu

    OdpovědětVymazat
  2. Zdenda je zdravý a normální muž..Kdyby si všímal dámských kabelek, celkem bych pochybovala o jeho orientaci...takže asi tak

    OdpovědětVymazat
  3. Ježíš Helgo,
    to je jasný...měla jsi začít od konce..
    Ale máš dobrý postřeh..:)9

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: kdybych to vzala od konce tak bych neměla o čem psát [2]: vždyť to je v pořádku, ať si všímá toho svého, jen poukazuju na rozdíly v našem vnímání lidí, clovek mu to popisuje jako by to popisoval sám sobě a zapomíná překládat do muzstiny

    OdpovědětVymazat
  5. Máš zlatého muže
    U nás by byl problém, nesešli bychom se nikde.
    Já nepoznám Passata a můj muž zas trojky prsa

    OdpovědětVymazat
  6. To je super! Zasmála jsem se. :)

    OdpovědětVymazat