pátek 20. listopadu 2015

Kurz sebeobrany

Milé děti, maminka má v kabelce vždycky připravený slzný plyn, aby spasila nejen sebe, ale i vás. Ale jestli je schopná ho použít, to nikdo neví. Proto se rozhodla, že se zúčastní kurzu sebeobrany se zaměřením na použití pepřového spreje. Svalnatý chlápek nám ukazuje, jak že se brání zločincům - profíci, levý hák, pravý hák.. křehké ženštiny včetně mě, již méně křehké, hltáme každé jeho slovo a zasněně zíráme na ty bicáky, tricáky, no bůhvíco ještě. A ani vlastně nevnímáme to tlachání o přepadeních atp. Po nutné teorii následuje praxe, ty šťastnější z nás si můžou ohmatat opravdickýho svalnatýho chlapa při nácviku, to doma neni, že jo, připadáme si jak v reklamě na ould spájs, prostě prima... figuranti to vzali fakt doslova a téměř znásilňují matky, které celé šťastné, že "konečně nějaká akce" se ani nesnaží ty nohy držet u sebe a občas mu stříknou cvičným slzákem do obličeje, aby se neřeklo... Samozřejmě já beru svou roli oběti důkladně, již mám za sebou dvouhodinový kurz krav maga, jsem tudíž něco jako "neporazitelná" nejdřív se mnou nechce bojovat žádná ze sparing partnerek, prý to ode mě moc bolí a mám velkou sílu, já jim vysvětluju, ať si toho váží, že to můžou natrénovat jako skoro se skutečným chlapem. Trénuju tedy s chlapama, jsou pravda silnější, ale já umím víc řvát, bojí se mě... vrhli se na mě dva figuranti, jeden zezadu, druhý zepředu, když jsem to nečekala, v pádu jsem stříkla slzák oběma najednou a ani na znásilnění nedošlo.. zpětně si říkám, že jsem možná jednala až moc ukvapeně (Pevně doufám, že Zdenda tento článek číst nebude). Dneska, když jsem se vracela z aquarobiku ve 21.00 domů, tak jsem se cítila tak nějak bezpečněji.. Nejen kvůli tomu sprejovacímu víkendu a zbrusu novému slzáku s led diodou v kapse, ale i proto, že nám sluníčková cvičitelka tenkým hláskem na konci říká, "stáhneme pánevní dno, usmíváme se a nádech a s výdechem vyfoukneme všechnu tu negativní energii ven"... tak jsem vyfoukla a vzpomněla si, jak den předem jsem na ty svalnatý chlápky řvala drsným hlasem "Stůj ty svině, nebo ti nastříkám slzák do ksichtu!" Přeji všem slunce v duši :-).

1 komentář: