čtvrtek 19. dubna 2018

Dialogy vagíny

Nastalo zase "TO" období v roce a já sedím v čekárně gynekologa. Gynekolog je vietnamského původu, v našem městě je nedostatek gynekologů, tak jsem od jednoho špatného, přešla k jednomu lepšímu - Vietnamcovi. Říkám si Helgo, nebuď rasistka, když můžou dělat nehty a prodávat v minimarketech, proč by nemohli dělat gynekologii. Mluví celkem dobře česky a musím uznat, že od loňska se celkem i zlepšil. Chtěl totiž konverzovat během preventivní prohlídky. Toho si samozřejmě cením, snaží se být profesionálem a při vyšetření pokročilou konverzací docílit maximálního uvolnění vyšetřované pacientky a jejího pánevního dna. Navštívila jsem ho již loni, viz článek Počůrej gynekologa svého, letošní prohlídka se nese v duchu lepšího poznávání pacient vs. léka.

"A kde prasujete? " Ptá se gynekolog, právě když hledí do mých útrob. Přemýšlím, jestli mu tam dole někdo něco poví. Představím si ho doma na gauči studujícího brožuru "Sto nejlepších konverzačních témat pro gynekology" , právě vybral kapitolu 49."Kde pracujete". Protože nebylo úplně jasné, koho se ptá, nechávám vagíně ca 15 vteřin na odpověď, když se neozývá, říkám mu kde pracuju, záměrně zde neuvádím název společnosti, jelikož je velmi známá a rozhodně ji tímto článkem nechci poškodit.

"Kolik lidí tam tak prasuje?" To je Kapitola 49.2 -" Kolik zaměstnanců má firma, kde pracujete". Ptá se zase tam dole, skoro bych se vsadila, že slyším ozvěnu. "Dole" ale nikdo neodpovídá, tudíž se opět vměšuji do jeho dialogu s vagínou a snažím se dát dohromady, kolik lidí že tam u nás pracuje. Od práce se přesuneme ke kapitole 11 "Děti", ke kapitole 11.1 "Jak jsou staré vaše děti?" a 11.5 "Vtipkování o dětech". Hezky jsme si zakonverzovali, zaplatila jsem poplatek, o kterém pochybuju, že je úplně legální, ale rozšířen v každém městě, kde je nedostatek gynekologů a hurá domů.
A co tím chtěl básník říci? Že i když si ze svého gynekologa utahuju, předsudky jsou na houby a chovejte se slušně ke svému Vietnamcovi. A taky, že do vagíny můžete hučet, jak chcete, stejně vám neodpoví.

Takže tak
Vaše Helga

16 komentářů:

  1. Dokonalý...
    P.S. Nejsi nějak zaměřená na spodek..? Viz záchodová výzva...

    OdpovědětVymazat
  2. Že bych byl tentokrát fakt první? (s reakcí na článek )

    OdpovědětVymazat
  3. Aha, jsem přece jen pomalejší

    OdpovědětVymazat
  4. Ale jinak ta kontextová reklama je fakt super ..
    ŠKODA SUPERB II-ZADNÍ ODRAZKA original -…
    Koupit za 259 Kč

    OdpovědětVymazat
  5.   [1]: ále tak pořád tápu, jakým směrem se můj blog má vydat a zatím to jde do pr.. a do pi.. tak se z toho snažím vytěžit maximum [4]: Zadní odrazka je dobrá věc, zkusím namontovat příští rok, až půjdu k Vietnamcovi, třeba bude nové konverzační téma

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Helgo, ta ti určitě pásne - jsi superb

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Milá K,
    já si Helgu celkem hlídám...

    OdpovědětVymazat
  8.    Děkuji, to mě fakt pobavilo, takhle navečer po náročném dni!

    OdpovědětVymazat
  9. realistkadneska20 dubna, 2018 10:04

    Vykouzlila jsi úsměv na mé tváři, fakt povedené

    OdpovědětVymazat
  10. Poslední dítko mi rodlpřekrásný Řek.
    Všechny maminy jsme po něm slintaly a on nám klidně nahlásil, že se vrací do Řecka.
    A já, blbá, jsem se mu snažila vysvětlit, že dělá hloupost, že český holky jsou prostě nejkrásnější a on, s pohledem na čerstvé stehy v mém rozkroku, jen přikyvoval...
    Ano, pak mi došlo, že on na krásu českých holek kouká asi z jiného úhlu

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: to jsem ráda že pobavilo[9]: dekuji[10]: já si vždycky tak říkám jestli ti gyndari můžou vůbec mít něco se zenou, po tom co jim rukama projde za den X žen.. Jestli to není jako když pracujes v cukrárně, taky nemůžeš to sladký ani vidět.

    OdpovědětVymazat
  12. Sem budu chodit, tady se vždycky zasměju.

    OdpovědětVymazat
  13. Ach, to moje doktorka nekonverzuje. Pouze nahlas volá na sestru nějaká čísla, že to vždy slyší celá čekárna.

    OdpovědětVymazat
  14. Eh, pan doktor se asi potřeboval zdokonalit v Češtině. Předpokládám, že jinak má dost málo příležitostí

    OdpovědětVymazat
  15. já tedy s vagínou rozmlouvám běžně, šeptám jí milostné pitominky, a ona krásně reaguje

    OdpovědětVymazat
  16. http://girlssnapshots.com - horke divky z vaseho okoli

    OdpovědětVymazat