pondělí 23. října 2017

Helga hubne III

Tři dny se radujte a volejte sláva. Helga zhubla 12 kg. Helga maká. Helga cvičí. Helga nežere. Helga má radost, že to jde hezky pomalu ale jistě, protože má strach z hu hu efektu. Helga chce zhubnout celkem 30 kg , takže je zhruba v první třetině. Když jsem měla za sebou prvních 5 kg, hrdě to hlásím Zdendovi, ten mě pochválil, že jsem teda dost dobrá.. a dodal, že 5 kg to je něco jako sleva 200Kč na Mercedes.

Jak jsem se sžila s jídelníčkem? Vážit jídlo jsem si musela asi prvních 14 dní, teď to mám už v oku a hlavně žaludek hned hlásí, že má dost, když bych se chtěla nějak víc rozšoupnout. Co si budem povídat, vínečko jsem předtím nasávala skoro každý večer, už jen fakt, že jsem víno vynechala, způsobil hubnutí.

Co tedy nedávám je táborák a špekáček. Prostě ho sežeru a pak zase držím jídelníček dál. Jídelníček je totiž už na věky věků. A že někdy ulítnu, mi pomáhá se oprostit od "zakázaného ovoce", když si toho ovoce občas dopřeju. Poradce je toho názoru, že jednoho dne přestanu toužit po prasárnách. Protože si prý uvědomím ty priority, sebe sama, svoje vnitřní já, svoje čakry a vesmír a třetí voko a čtvrté voko a tak. Priority mám jasný, jak je nad vohněm špekáček, tak se Helga nezná. Voní, rozevírají se nad ohněm, volají na mě, "pojď a dej si nás", okapává z nich omastek, ze mě okapávají sliny. Tohoto reflexu jsem se ještě nezbavila, teď přes zimu si dám takovou malou odvykačku, takový antišpek, no uvidíme zase v létě, jestli na mě hošani budou zase mrkat a zase mě svedou, nebo už se jim vysměju do zářezů a budu už mít srovnané priority i všechny tři až čtyři oči. Ježiš teď to tady píšu večer, usrkávám caro a kape mi z koutku slina.

Zdenda dostal zákaz sledovat pořady o vaření, protože večery jsou nejkritičtější část dne. Včera jsem ho načapala, jak si tajně čte v kuchařce. Po pár měsících udělá vždycky testovací sondáž, zkusí to přepnout na bizarní jídla nebo gay cestujícího kuchaře Inda, nebo gay cestujícího kuchaře Francouze. Ještě jsem se tak daleko nedostala, jenom otočím hlavou doprava a už ví, přepne na výměnu manželek a jde si číst do postele Šéfa na grilu. Takový loajální on je.

Prý když budu cvičit, tak ta kila půjdou rychleji. Chodím do posilovny, na rychlochůzi, plavat a na jógu. V posilce se už ustálila taková naše páteční partička, dokonce jsem mezi svalouše už zapadla. Občas mě i pozdraví a přestali si na mě odkládat ručníky v domnění, že jsem ukrajinská uklízečka zvyšující komfort posilovny. Já je pouštím k zrcadlu, protože vím, že je fatálně důležité koukat na sebe do zrcadla, omrknout si svaly. I když mám spíš pocit, že se jedná o diskuzní kroužek, oni cvičí třeba dvě minuty a pak deset minut surfují na netu, vyřizují zprávy a povídají si, tohle budu muset ještě prozkoumat. Skoro to vypadá, že posilovna vůbec není určena na cvičení a nás debilů, kteří se tam dřeme z kůže, je nějak podezřele málo. A plavání, umím akorát prsa, klasika. Ale naučila jsem se vydechovat pod vodu a to je velký úspěch, pokud si tedy nešplouchnu při nádechu. Když si chci hodně dát do těla, zařadím se záměrně do pruhu před rychlejšího plavce a to je pak fofr, sice se častěji topím, ale spaluju kalorie, a to pořádně.

Je dobrý pocit, navlíknout na sebe kalhoty, které jsem nosila před pěti lety, a teď mám další milník, navlíknout na sebe kalhoty, které jsem nosila před deseti lety. A všichni kdo říkáte že nemáte, vůli, čas, peníze, chuť, cokoli, ani to neříkejte, neomlouvejte se nikomu nahlas, zbytečná slova, věty.. Zkuste promluvit k sobě, otevřít svoje čakry, odevzdejte se vesmíru, rozmrkejte svoje třetí oko.. hovno, kecám . Co se snažím říct, prostě to v sobě nechte uzrát, musíte chtít vy sami, a nedá se to nikým vnutit, ani tahle moje rada vám nikomu stejně nepomůže, protože si tohle musí každý srovnat sám ať věří na čakry, v Boha nebo v bůček.

Takže tak.

11 komentářů:

  1. Fandím ti, protože když vynechám zbytečná slova, po zhubnutí těch 30 kg budeš skutečně nová ženská, pak přijde to nejtěžší, udržet.
    Bez silných slov, nejsem drsná, držím palce ! Upřímně.

    OdpovědětVymazat
  2. Helgo, jsi dobrá! Skoro jako bůček!:)

    OdpovědětVymazat
  3. věřím ve špekáček a taky v to, že člověk občas zhřešit můžejsem čtyři měsíce po porodu a taky se snažím zhubnout, cvičím každý den 45 minut, pozdě večer když malý konečně usne, jo nechce se mi snad nikdy ale vždycky se přemůžu..výsledky nejsou takové jaké chci ale aspoň nejde váha nahoru a břicho se zmenšuje sice pomalu ale konečně aspoň zapnu bundu co jsem před a po porodu nezapla..tak moc gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám ráda diety...
    Jsem prostě jedlík, labužník a požitkář.
    Potřebovala bych pár kilo dolů, ale pevně věřím, že to jednou půjde samo...
    Asi jsem na dobré cestě, páč jsem si tuhle dala po dlouhé době sušenku a ejhle, byla děsně, ale fakt děsně sladká...
    To je to moje pečení... Vždycky dám toho cukru o pár zrníček míň, musíme si přeci zvykat postupně.
    I do čaje dávámjen jednu lžičku cukru.
    Pozor, do litrové konvičky... Do hrnku bych to už nepozřela...
    Já vím, jen o cukru to není...
    Ale už i při vaření používám míň oleje, míň tuků...
    A špekáčky naštěstí nemusím, stačí mi kousek od drahého Ovšem, důležitý je jíst s mírou.
    A nebo s Mírou, kamarádce se to osvědčilo Míra jí vždycky od všeho sežral aspoň půlku a to se pak hubne samo
    Takže návod na hubnutí je jednoduchý.
    Zahoď váhu a pořiď si Míru

    OdpovědětVymazat
  5. To je tak skvělej článek! držím palce!

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: To je snad nejkrásnější lichotka, jakou jsem kdy četla...

    OdpovědětVymazat
  7. Jako VŽDYCKY skvělý článek a ještě 12 kilo pryč. Máš můj obdiv...

    OdpovědětVymazat
  8. Když se rozhodneš sama a máš pevnou vůli, tak to jít prostě musí. Držím palce, hodně vůle bude potřeba na udržení váhy, ale jsou jedinci, kteří to fakt dokáží a před těmi smekám   

    OdpovědětVymazat
  9. Helgo dík za koment u mě na blogu a tvůj týpek je blbej, protože pět kilo je prostě ÚSPĚCH jako kráva.
    Je to ten první krok, díky němuž se rozjedeš a už to frčí, protože víš jak na to.Já o tom něco vím, protože si sama teď ověřuju jistou teorii a až dosáhnu jisté mety, napíšu o tom a tím převrátím hubnoucí dogmata vzhůru nohama !Takže pěkně šlap, neutíkej, ať tam dojdeš bezpečně a pak to všem natři svojí krásou !

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji! Ale Zdendova hlaska o Mercedesu me dostala Teda dostal me cely clanek, jako obvykle.
    My ted poridili bluetooth vahu, to je takova vecicka, co ti zvazi vsechno mozny k nemozny... a dokonce jsem tak zoufala, ze jediny my prani, ktery mam k Vanocum je, aby ten muj konecne zaplatil profesionalnimu poradci a zacal s nim spolupracovat!

    OdpovědětVymazat
  11. Špekáčky teda nejím už od malinka... Asi to je ten důvod, proč jsem hubená ... Jen tak dál, držím pěsti!

    OdpovědětVymazat