úterý 16. června 2020

O feťácích a pepřových slzách

Zkusila jsem běhat, ale pak jsem si jednou změřila tep a číslo na hodinkách se ocitlo mimo škálu lidských tepových frekvencí. Právě jsem si vygooglila, že srdce kolibříka vyvine 1000 tepů za minutu. Jsem kolibřík. A asi jsem si odrolila všechny klouby, tak raději jen rychle chodím. Prý je to zdravé, člověk má nějakej ten aerobní pohyb, nadýchá se vzduchu, potká pár úchylů a našlápne si na každou nohu psí bobek. Přísahám, že kdybych měla pět nohou, přinesu domů pět hoven. Rekord jsou tři, a to mám nohy jen dvě, dá se to, stačí na chvíli vzhlédnout nedejbože do korun stromů. 

Na chození mám systém, týden po výplatě do přilehlého městského lesa nechodím, protože se tam motají feťáci, co okamžitě utratili svojí výplatu za omamné látky. Je mi to celkem jedno, ať si každej do sebe cpe co chce. Špatný je, že mají blbý nápady vůči kolemjdoucím. Ideální je chodit v dešti, říkám si, kterej úchyl by chodil po lese v dešti. Leda Helga. Také jsem si řekla, že je na čase najít starý pepřák, když bych zase natrefila na partičku se špatnými nápady. Už si to zase šinu lesem, od výplaty uběhl už více než týden a poprchává. T

Ten pepřák mám už vlastně asi osm let, přemýšlím, jestli on není už náhodou prošlý. Přikradl se mi do hlavy skvělý nápad. Vyzkouším ho. Odjistím, stříknu a tenký proužek zrzavé vody mi steče po ruce. Nádoba ztratila tlak. Páchne to po chilli, ruku otřu, hodinku se svižně procházím lesem a myslím intenzivně na to, abych si hlavně rukou nesáhla do oka. Dotkla jsem se omylem rtů. Ruka pálí, rty pálí. Jdu domů. Říkám si, že to je teda slabý čajíček, když nástup bolesti je tak pozvolný. Doma poznávám pravou sílu zbraně. Ve sprše se z ruky začne uvolňovat ten pravý odér, abych se regulérně dusila, brečela a kuckala. To jako vážně? Já bych na nějakého recidivistu stříkla sprej, on by mě ještě v klidu znásilnil a pak by si doma ve sprše pobrečel a konec? Ještě druhý den jsem si párkrát neprozřetelně zažmoulala oko a poplakala si, tak silně zažraný byl sprej v ruce. Sprej jsem vyhodila. Mám doma ještě jeden, mnohem starší, příště ho také otestuju, ale tentokrát si beru rukavici, snad už si nepopláču. Nebo ho možná rovnou vyhodím a koupím nový.


Takže tak.


Vaše Helga

Přikládám fotografie pořízené v lesíku. Ať to není zase jen všechno negativní.








20 komentářů:

  1. To je pepřák pouze výchovný, aby pachatel litoval po činu. To teda nebuď sluníčkářka a kup si nový...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Veverka! Krásná! Už jsem dlouho žádnou neviděla! Naposledy se tu mihla v parku.
    A i tam máš, Helgo, na té první fotce ty svoje pepřový slzy, viď? ;-)
    A druhá fotka ukazuje světlo na konci tunelu! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tolik poezie bych v tom zase neviděla, ale budiž :-), A k veverkám, tady mám vytipované místo, kde žije celá rodina, pokaždé tam nějakou zahlídnu.

      Vymazat
  3. Kombinace pepř a sůl byla vždycky šik :-).

    OdpovědětVymazat
  4. :D sice chápu, že to nebylo k smíchu, ale pobavila jste mě. A sprej si radši kupte nový!

    OdpovědětVymazat
  5. Holka zlatá, ty jsi zapomněla na všechny ochranné pomůcky ... rouška, rukavice, pláštěnka, prezervativ .. ten tě ošustí a ani nebudeš vědět, komu říct .. děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D to je přesně příklad, kdy komentář je vtipnější než příspěvek.. asi si vyrobím do lesa nějakou kpz a budu jí nosit v ledvince hezky, ať je vše při ruce.

      Vymazat
  6. Tepovka 160, to už je na infarkt!

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych teda běh taky neriskovala :D. Abych měla víc pohybu a chodila, pořídila jsem si štěně a krokoměr. Přísahám, že hovna sbírám, ale asi přejdu neekologicky na igelitové sáčky, protože z těch papírových si většinou umožu ruce, ale hovínko se mi tam nedaří vpravit...Nicméně, pes si hrozně rád jen kolem čichá a chodit se mu většinou moc nechce, takže zatím ten plán nic moc.
    Pepřák bych teda fakt nezkoušela na sobě, ani za nic! :D Jsi odvážná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chápu, do papírového jsem nedávno sbírala dětské hovno ve vysoké trávě, neuvěřitelné kreace jsem vyvedla a stejně jsem se zamazala..

      Vymazat
  8. zmarsalkova.blog.cz30 června, 2020 19:35

    Jooo, Martin mel takhle jednou taky napad peprak vyzkouset, jestli funguje. Ale pro zmenu novej. Tak ja bych taky mela doporuceni. Urcite ho nezkousejte striknutim do umyvadla v maly koupelne bez oken.

    Ale furt dobry, ze ho muzes mit, vid. Jak asi vis, tak tady ne :D Tady jen nejaky specialni, co na tom musi byt napsano, ze je to na zvirata. Beda ti, ze bys ho pouzila na chudaka loupeznicka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chytrej a sympatickej kluk ten tvůj muž, dobrý nápady má, že pozdravuju. To jsem nevěděla, že tam se to nesmí. Já ho tam měla! A dokoncee jsem měla pepřák v příručním zavazadle (nevědomě) když jsem letěla někam do Frankfurtu v době, kdy byly nejpřísnější kontroly po atentátech na dvojčata.. takže nejen, že jsem v dojčlandu měla pepřák, ještě jsem ho měla v letadle na palubě. Heč.

      Vymazat
  9. Skvelý článok :-) Ja síce s pepřovým sprejom veľa skúseností nemám, ale pamätámi si na jednu príhodu, kedy sa s pepřákem hrali v hospode kamaráti a potom išli na toaletu. Keď sa z nej vracali, mali slzy v očiach. Asi to nebude nič príjemné, siahnuť si rukou od chilli do rozkroku :-)

    OdpovědětVymazat
  10. To už je lepší pořídit si Pistoli CZ 75 B, ráže 9mm luger. Ta prostřelí i blok motoru.

    OdpovědětVymazat
  11. Běhání taky není můj šálek kávy. Příhoda nemilá, ale pobavila :-) To bych nevěřila, že bude pepřák cítit ještě iten další den...

    OdpovědětVymazat
  12. :-) nemilé příhody jsou nejlepš

    OdpovědětVymazat